Με το μότο "πάντα κοντά στην καρδιά των πρωταθλητών μας" ξεκινά τη καμπάνια της ενόψει Champions League σε διάφορες χώρες (και γλώσσες) του κόσμου, η New Holland του Gruppo Fiat, βασικός σπόνσορας της Juventus.
"...delecta juventus, flos veterum, virtusque virum...", Virgilio, Eneide, VIII, 499-500
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
2 σχόλια:
Ισως ναμαι πολύ ..ρομαντικός ή ..νοσταλγός του παρελθόντος, αλλά οι φανελες της δεκαετιας του 70 (γιά ολες τις ομαδες, μεγαλες και μη) ειναι αυτες που ηταν και οι καλυτερες Κάπως αλλάζει την φυσιογνωμία -κι αλλο χρωμα, κι άλλο σημα , κι άλλα γραμματα Ισως οι ομαδες (και οι μπουτικ τους!) χρειάζονται νεους χορηγούς και νεες φανελες, αλλά οταν θα βλέπουμε και στο προγραμμα Opel Bayern v Sony Chelsea στο Allianz Arena ...
Φίλτατε, δεν διαφωνούμε καθόλου επί της ουσίας (αλλιώς, τι passione bianconera θα είμαστε;). Αλλά η φωτογραφία ήταν πανέμορφη. Άσε που από τους διάφορους σπόνσορες που είχαμε τα τελευταία χρόνια, αυτός είναι ο πιο διακριτικός, εκείνος που αλλιώνει λιγότερο απ' όλους τη φανέλα μας. Όσον αφορά στην ονομασία του Delle Alpi, έρχεται... Πώς αλλιώς θα αναστηλωθεί; Με κρατικά δάνεια που θα σβηστούν ή με παραχωρήσεις εδαφών;
Δημοσίευση σχολίου