Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2008

Ο Trezeguet θέλει τρίτο αστέρι, ο Sissoko υπόσχεται scudetto ή Champions

"Φαντάζομαι αυτή τη χρονιά με το πρωτάθλημα και το Champions League, δεν είναι και άσχημα. Επιπλέον, στη φανέλα έχουμε δυο αστέρια και έχουμε τη συναίσθηση ότι αν κερδίσουμε το scudetto, που για μένα προσωπικά θα είναι το πέμπτο, θα ερχόταν το τρίτο αστέρι, κάτι εκπληκτικό". Οι δηλώσεις του David Trezeguet στο "France 2" δείχνουν καθαρά ότι ο Γάλλος επιθετικός εξακολουθεί, όπως όλοι οι παλιοί, να μετρά τους δυο τίτλους που η "αθλητική δικαιοσύνη" αφαίρεσε από την αίθουσα τροπαίων: 29, όχι 27 λέει το δικό του μέτρημα, αυτό που έκανε διατρέχοντας χιλιόμετρα μέσα στο γήπεδο... Στην ίδια συνέντευξη ο Trezegol επιβεβαίωσε ότι το καλοκαίρι τον αναζήτησε η Barcelona αλλά ο ίδιος θέλησε να μείνει.

Sissoko: έχω ανοιχτό λογαρισμό στην Ευρώπη

Δεν είναι, όμως, μόνον οι παλιοί. Και ένας νέος, ήδη αγαπημένος των tifosi, ο Sissoko ενσωμάτωσε το dna bianconero και υπόσχεται νίκες παντού. "Πρωτάθλημα ή Champions;" τον ρωτάνε από την "Tuttosport": "Για μένα, και τα δυο. Δεν μου αρκεί να σκέφτομαι να κερδίσω το scudetto γιατί δεν ικανοποιούμαι εύκολα και θέλω πάντα κάτι παραπάνω. Εγώ και οι συμπαίκτες μου ξέρουμε ότι αυτή είναι μια καλή ομάδα, πιο δυνατή από πέρυσι. Αν τα πάμε καλά όλη τη χρονιά στο τέλος μπορούμε να κατακτήσουμε το scudetto ή το Cham­pions League", λέει αποκαλύπτοντας ότι η Ευρώπη κάτι του χρωστάει: "Αρκεί να σκεφτώ τη μελωδία (του Champions League) και ανατριχιάζω. Με το Champions League δεν ήμουν τυχερός: έφτασα στο Λίβερπουλ όταν οι συμπαίκτες μου μόλις το είχαν κατακτήσει και έπειτα από δυο χρόνια έχασα τον τελικό με τη Milan. Έχω έναν ανοιχτό λογαριασμό και εύχομαι να τον ξεπληρώσω το ταχύτερο"... Μακάρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια: