Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009

H Juventus είναι ...

Ο Blanc μίλησε για "στυλ Juve", ο Del Piero κάλεσε τους συμπαίκτες του να θυμηθούν ποιά είναι η Juve (που γι' αυτόν είναι "το παν") και ο Gianni Agnelli έλεγε πως "ο πραγματικός αγώνας ανάμεσα σε μας και τις ομάδες του Μιλάνο είναι για το ποιός θα φτάσει πρώτος: εμείς να βάλουμε το τρίτο αστέρι ή αυτοί το δεύτερο". Λίγες ώρες πριν το ματς με την Inter, μερικές σημαντικές φράσεις διάσημων ανδρών για το τι είναι η Juventus
  • Στις δύσκολες στιγμές ενός ματς υπάρχει πάντα κάτι στο υποσυνείδητό μου στο οποίο απευθύνομαι, σε εκείνη την ικανότητα να μην παραδίνεσαι ποτέ. Είναι αυτός ο λόγος για τον οποίο η Juventus κερδίζει όταν δεν το περιμένεις. Gianni Agnelli
  • Η Juve είναι κάτι παραπάνω από μια ομάδα, δεν ξέρω να πω τι, αλλά είμαι περήφανος που είμαι μέρος της. Gaetano Scirea
  • Νιώθω πάντα μεγάλη συγκίνηση όταν μου ζητάνε να μιλήσω για τη Juventus. Γιατί αυτό σημαίνει όχι μόνον να ξανασκεφτώ τις τόσες αθλητικές επιτυχίες, αλλά να ξανακάνω ένα ταξίδι στη μνήμη, στο όριο τόσων αναμνήσεων, προσωπικών και της οικογενείας μου. Και επιπλέον αποτελεί τεράστια ευχαρίστηση να θυμάσαι πως ό,τι "καλύτερο" του ποδοσφαίρου πέρασε από τη Juve, να ξαναδείς τόσα "ιστορικά παιχνίδια" για να ξαναζήσεις, έτσι, τη συγκίνηση εκείνων των στιγμών. Umberto Agnelli
  • Εδώ πρέπει να παλεύεις πάντα και όταν όλα δείχνουν χαμένα, να πιστεύεις ακόμα, η Juve δεν παραδίνεται ποτέ. Omar Enrique Sivori
  • Όποιος φορά τη στολή μας, θα της μείνει πιστός ότι κι αν συμβεί και θα την διατηρήσει ως πολύτιμη ανάμνηση. Eugenio Canfari (από τους ιδρυτές της Juventus)
  • H juventina ψυχή είναι ένας σύνθετος τρόπος να νιώθεις, ένα μείγμα συναισθημάτων, παιδείας, μποεμπισμού, χαράς και αγάπης, πίστης στη θέλησή μας να υπάρχουμε και να βελτιωνόμαστε συνέχεια. Eugenio Canfari
  • Αν είμαι ένας ευτυχισμένος άνθρωπος είναι επειδή τα έδωσα όλα για τη Juventus. Giampiero Boniperti
  • Για μένα η Ιταλία είναι κυρίως η Juve. Κουβαλάω πάνω μου ακόμα τα σημάδια που μου άφησε ο Ciro Ferrara. Για έναν επιθετικό το να αντιμετωπίσει μια ιταλική ομάδα παραμένει η κορυφή, η πραγματική δοκιμασία του εννιαριού. Ferrara, Montero, Boksic, Del Piero: αφού τους έχεις αντιμετωπίσει ήξερες ότι είχες παίξει στο μάξιμουμ. Ryan Giggs
  • Με τη φανέλα bianconera έζησα τις ομορφότερες στιγμές της καριέρας μου. Αλλά δεν είναι μόνον για τα έπαθλα τα οποία κέρδισα που είμαι περήφανος που κορύφωσα την καριέρα μου παίζοντας στη Juventus: είναι και η συναίσθηση ότι ανήκεις, για όλη τη ζωή, σε έναν από τους λίγους μύθους του αθλητισμού. Michel Platini
  • Η Juve είναι η Juve, πρέπει να στέκει πάντα ψηλά. Fabio Capello
  • Η Juventus δεν είναι μόνο μια ποδοσφαιρική ομάδα αλλά ένας τρόπος να καταλαβαίνεις τη ζωή. Italo Pietra
  • Η Juventus είναι σαν το δράκο με τα εφτά κεφάλια, κόβεις το ένα αλλά ξεπετάγεται πάντα ένα άλλο. Δεν τα παρατάει ποτέ και η δύναμή της είναι το περιβάλλον της. Giovanni Trapattoni
  • Η Juve είναι μια πίστη που εξακολουθεί να είναι κολλημένη πάνω μου. Είναι αξιολύπητοι αυτοί που υποστηρίζουν άλλα χρώματα γιατί επέλεξαν να υποφέρουν. Έμοιαζε μια ατάκα αλλά εγώ το πίστευα και το πιστεύω και τώρα. Giampiero Boniperti
  • Να κερδίσει η Juve ή να κερδίσει ο καλύτερος; Είμαι τυχερός, συχνά τα δυο πράγματα συμπίπτουν. Gianni Agnelli
  • Ο Boniperti λέει ότι η Juve του κέρδισε πολύ; Ναι, είναι αλήθεια αλλά γιατί δεν πάει στη Μαδρίτη να δει τα έπαθλα της Real; Η αλήθεια είναι ότι η Juve δεν πρέπει ποτέ να κοιτάζει πίσω της αλλά να σκέφτεται πάντα την επιτυχία που θα έρθει. Gianni Agnelli
  • Δεν θα αποποιούμουν ποτέ ένα scu­detto της Juve για το παγκόσμιο της Ferrari. Gianni Agnelli
  • Με τη Juventus έμαθα να κερδίζω. Δεν ξέρω πώς έγινε, είναι κάτι που το αναπνέεις στον αέρα στα αποδυτήρια, είναι αντιλήψεις που περνάνε από παίχτη σε παίχτη, είναι το συναίσθημα που σου μεταφέρουν εκατομύρια tifosi και δνε υπάρχει club στον κόσμο που να σου κάνει την ίδια αίσθηση. Egdar Davids
  • Η Juventus ήταν παράδειγμε για την Man­chester United του. Έβαζα τους παίχτες μου να βλέπουν τις βιντεοκασέτες της ομάδας του Lippi και έλεγα: μην κοιτάτε την τακτική ή την τεχνική, τις έχουμε και εμείς, εσεις πρέπει να μάθετε να έχετε εκείνη τη θέληση να κερδίζετε. Sir Alex Ferguson
Πηγή: Tuttosport, Ju29ro.com, Wikipedia (φωτογραφία)

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

File anatrixiasa!steilto an mporeis stous paiktes na to diavasoun prin vgoun gia zestama shmera kai na katalavoun thn timh na foran authn thn fanela!auto to arthro sou perase idi sto arxeio mou gia thn juventus
dimitris thess

Ανώνυμος είπε...

Η Γιουβέντους είναι κάτι το διαφορετικό. Έχει κάτι το οποίο το ερωτεύεσαι και το ακολουθείς για πάντα. Το… στυλ Γιουβέντους είμαι κάτι αποκλειστικά δικό μας.
Fino alla fine forza Juventus!

Un Gobbo ad Atene είπε...

Forza Juve και την Τρίτη!