Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Lapo: η Οικογένεια ήρθε, σειρά των παιχτών

Μια μέρα μετά την επίσκεψη του John Elkann και του Andrea Agnelli, των δυο διαδόχων Agnelli στο "Juventus Center" του Vinovo, ο Lapo Elkann (που λίγες μέρες πριν είχε αναλάβει το ρόλο του "κακού" με τις δηλώσεις του για τους παίχτες) επανήλθε για να διαμηνύσει στους ποδοσφαιριστές τη σημασία να ανταποκριθούν στην κίνηση της Οικογένειας. Έτσι, αφού τόνισε ότι χρειάζεται "δύναμη, θάρρος, τσαμπουκάς και αποφασιστικότητα" και, φυσικά, νίκες, μίλησε στον "Sky" για την επίσκεψη: "ήταν όμορφη και πιστεύω ότι ικανοποίησε την ομάδα, τους παίχτες. Τώρα, σειρά τους, να μπουν στο γήπεδο και να δείξουν αυτό που οφείλουν. Πιστεύω ότι ήταν μια ωραία επίσκεψη, μια σωστή επίσκεψη, υποχρεωτική, πιστεύω ότι έδειξαν ότι είναι ένα τέλειο ζεύγος, συντονισμένοι και σε αρμονία", είπε ο Lapo. Και όταν του επισήμαναν ότι μόνον αυτός έλειπε, σημείωσε: "εγώ δυστυχώς, όντας επιχειρηματίας στις δικές μου επιχειρήσεις, είχα άλλα με τα οποία να ασχοληθώ αλλά είναι σα να ήμουν εκεί. Από τη στιγμή που ήταν ο αδελφός, είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα, είμαστε μια μεγάλη οικογένεια και δεν υπάρχουν προβλήματα, αφού ήταν ο αδερφός μου είναι σαν ένα μέρος μου να ήταν εκεί".

Πηγή: Τuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: