Παρασκευή 4 Δεκεμβρίου 2009

Del Piero: Juve, να θυμόμαστε ποιοί είμαστε!

"Να θυμηθούμε ποιοί είμαστε", καλεί τους συμπαίκτες του ο capitano με μια συνέντευξη στην "Tuttosport" μια μέρα πριν την αναμέτρηση με την Inter όπου διαμηνύει πως είναι "έτοιμος να κάνει τα πάντα γι' αυτή την ομάδα. Είμαι επιθετικός αλλά μπορώ να προσαρμοστώ και αλλού ή, προφανώς, και να μην αγωνιστώ", λέει ανάβονατς το "πράσινο φως" για μια μετακίνησή του στη σκακιέρα της ομάδας.

Όποιος είναι εδώ πρέπει
καθημερινά να δείχνει ότι το αξίζει

"Οποιαδήποτε ανάλυση πρέπει να ξεκινήσει απο τη serie B. Σε εκείνη την τραγική χρονιά, τα πήραν όλα από τη Juventus, όχι μόνον παίχτες αλλά πολλά άλλα πράγματα. Και δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάμε ότι για να φτάσεις στην κορυφή χρειάζονται πολλές θυσίες, να κάνεις τις σωστές επιλογές, να πέσεις μέσα σε τόσες αποφασεις: αυτό δεν είναι εύκολο ειδικά σε σε μια ομάδα σαν αυτή με μια τεράστια ιστορία στην πλάτη της που πρέπει να έχει τεράστιες φιλοδοξίες. Προσοχή, όμως, όλα αυτά δεν πρέπει να τα δούμε σαν ένα πρόβλημα αξεπέραστο ή ένα ασήκωτο βάρος, αλλά μάλλον πρέπει να έχουμε την ικανότητα να κατανοήσουμε ότι αν κάποιος επιλέχθηκε να είναι εδώ στη Juve είναι γιατί το αξίζει. Σε αυτό το σημείο ο καθένας πρέπει να κάνει το παν, κάθε μέρα για να συνεχίσει να αξίζει να δουλεύει σε ένα υπέροχο μέρος σαν αυτό", λέει ο capitano.

Η Juve για μένα είναι το παν

"Τι είναι η Juve για σας;" τον ρωτά ο Vaciago. "Η Juve είναι σχεδόν η μισή μου ζωή: 17 από τα 35 μου χρόνια, αλλά αν συνυπολογίσουμε ότι από μικρός υποστήριζα τη Juventus ("da piccolo tifavo Juventus") και επομένως όπως όλα τα παιδάκια σκεφτόμουν να παίξω στην ομάδα της κερδιάς μου, ίσως η Juventus να είναι κάτι παραπάνω από τη μισή μου ζωή. Οπότε, θα σας απαντούσα: η Juve είναι το παν. Τα χρόνια που πέρασα εδώ ήταν συγκλονιστικά και ίσως να αξίζουν τον τριπλό σεβασμό από εκείνα σε έναν άλλο σύλλογο".

Με σημάδεψε η Juve του '80

"Ποιοί ήταν οι πρωταθλητές που σας έκαναν να γίνεται juventino και ποδοσφαιριστής;". "Ο πατέρας μου και ο αδερφός με έκαναν να είμαι Juventus. Η πίστη ενισχύθηκε από την ομάδα της δεκαετίας του '80: Zoff, Gentile, Cabrini, Furino, Brio, Scirea, Causio, Tardelli, Rossi, Platini, Boniek, αλλά και Bettega, Tacconi, Laudrup... Μεγάλωσα με εκείνη τη Juve, εκείνοι ήταν οι μύθοι μου. Μετά, με το καιρό άρχισα να θαυμάζω και άλλους άσους των άλλων ομάδων που επηρέασαν την παιδική μου ηλικία και την καριέρα μου ως παίχτη: Van Basten, Zico, Maradona που παρακολουθούσα με τρελό θαυμασμό. Αλλά στο βάθος της καρδιάς, εκείνοι της Ju­ve, παρέμεναν πάντα οι καλύτεροι".

Πηγή: Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: