Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2008

Squadra Azzurra θέλει ο Amauri!

"Ο ομοσπονδιακός τεχνικός (σ.σ. Lippi) μου είπε ότι άπαξ και λυθεί το θέμα με το διαβατήριό μου, θα λάβει μια απόφαση: εμένα θα μου άρεσε να παίξω σε μια επίθεση με τον Di Natale και τον Del Piero. Εγώ νιώθω ιταλός ποδοσφαιριστής γιατί όλη μου την καριέρα την έφτιαξα εδώ, έφτασα στην Ιταλία στα 20 μου, άγνωστος. Και έχω ήδη τραγουδήσει τον εθνικό ύμνο. Ο Gilardino είπε ότι δεν χρειάζομαι; Εμένα δεν μ' ενόχλησε, το μέλλον είναι δικό του αλλά και δικό μου, θα το παίξουμε στο γήπεδο". Απάνθισμα από τις δηλώσεις του Amauri στην εκπομπή των Gianluca Vialli και Paolo Rossi στον Sky, "Attenti a quei due" ("Προσοχή σε εκείνους τους δυο") με τις οποίες έδειξε να έκανε την επιλογή του ανάμεσα στην Εθνική Βραζιλίας και την Εθνική Ιταλίας επιλέγοντας Squadra Azzurra!

Και πρωτάθλημα και Champions!

Στην εκπομπή ο Amauri δήλωσε πως θα του άρεσε πολύ να κερδίσει φέτος με τη Juventus το πρωτάθλημα ή το Champions League. "Μέρα με τη μέρα, αν συνδυάσουμε τη θέλησή μας να ξαναγίνουμε η βασίλισσα της Ευρώπης και τους παίχτες που έχουμε, μπορούμε να σημαδέψουμε και τους δυο στόχους. Στο ματς με τη Zenit υπήρχε ένα ιδιαίτερο κλίμα, έβλεπες ότι οι "παλιοί" θέλανε να ξαναπαίξουν σημαντικά παιχνίδια. Δείξαμε ότι ξέραμε να υποφέρουμε και έπειτα ήρθε το γκολ ενός εκπληκτικού παίχτη που κατάφερε να δώσει μια απίστευτη τροχιά στη μπάλα", σημείωσε ο δυνατός φορ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: