Τρίτη 5 Αυγούστου 2008

Ranieri: Θέλω να δώσω ρυθμό στο ματς με τη Manchester που έχει μεγαλύτερη γοητεία από ένα απλό φιλικό

Κάτι παραπάνω από ένα απλό φιλικό "λόγω της γοητείας που ασκούν τέτοια παιχνίδια", χαρακτήρισε το αυριανό φιλικό με τη Manchester United ο Claudio Ranieri στην καθιερωμένη συνέντευξη τύπου στις παραμονές του ματς, συμφωνώντας έτσι με την αντίστοιχη εκτίμηση του Pavel Nedved.
Επισημαίνοντας πως για τη Juventus το παιχνίδι θα είναι ένα γερό τεστ, ακριβώς μια βδομάδα πριν τον πρώτο προκριματικό του Champions League και την ώρα που στη Μπρατισλάβια, Artmedia και Tampere θα παίζουν για την πρόκρισή τους, ο Ranieri ξεκαθάρισε πως θα χρησιμοποιήσει κυρίως όσους χρειάζονται και άλλα λεπτά αγώνα στα πόδια τους, κυρίως τους Ιταλούς διεθνείς (Buffon, Camoranesi, Chiellini, Del Piero) και τον Poulsen. "Σκέφτομαι να δώσω ρυθμό στο παιχνίδι, δεν έχω κατά νου τόσες αλλαγές. Το 4-3-3; Θα μου άρεσε να το δοκιμάσω αλλά θα ήθελα να τους είχα όλους στη διάθεσή μου, κυρίως τον Molinaro και τον Zanetti. Ο Cristiano είναι καλύτερα αλλά δεν θέλουμε να διακινδυνεύσουμε", είπε. Ο Molinaro, ως γνωστόν επέστρεψε στο Τορίνο μετά τον τραυματισμό του με το Αμβούργο που αποδείχθηκε λιγότερο ανησυχητικός απ' ότι αρχικά είχε φανεί.
Ο Ranieri επανέλαβε ότι έγιναν λάθη με το Αμβούργο (ήττα που σκίασε την καλή πορεία και τη νίκη επί της Arsenal) που στο πρωτάθλημα δεν θα γινόταν και θύμισε πως υπήρξαν και καλά στοιχεία σ' εκείνο το ματς. "Μια βδομάδα πριν τον προκριματικό, η γενικότερη αίσθηση είναι θετική", είπε και χαιρέτισε τη σημερινή μεταγραφή του Manninger: "Είμαι ικανοποιημένος για την άφιξή του. Έπαιξε και στην Arsenal στη θέση του Seaman συνεισφέροντας στο νταμπλ. Είναι εξαιρετικός επαγγελματίας".
Ο Ranieri δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένος για την πορεία της προετοιμασίας του Del Piero: "Πέρυσι δεν είχε καταφέρει να ακολουθήσει την προετοιμασία και άργησε λίγο να φορμαριστεί ενώ φέτος προπονείται πολύ καλά από τώρα. Όλοι μου δίνουν ό,τι περίμενα", είπε για να καταλήξει μιλώντας για τους τέσσερεις επιθετικούς του: "Θα υπάρξει χώρος για όλους στην επίθεση. Είμαι τυχερός που έχω στη διάθεσή μου τέσσερεις σπουδαίους παίχτες σ' αυτό τον τομέα και εύχομαι να μπορώ α επιλέγω γνωρίζοντας ότι όλοι είναι σε καλή κατάσταση. Δεν έχω κατά νου ένα συστηματικό turnover, αλλά αν καταφέρουμε να τους εναλλάσσουμε όλους σε κάθε τομέα, θα μπορέσουμε να πάμε καλά".

Πληρωμένη απάντηση στις απρέπειες του Mourinho

Με λεπτή ειρωνεία, στυλ αλλά και αποφασιστικότητα αντιμετώπισε ο Ranieri τις απρέπειες του Mourinho εναντίον του (τον είχε αποκαλέσει... 7οάρη αυτόν τον 57χρονο): "Είναι μια καλοκαιρινή μπαρούφα. Τα λόγια του τα λαμβάνω υπόψη μου γι' αυτό που είναι", είπε ο προπονητής της Juventus για να επισημάνει πως ο Mourinho "έκανε αμέσως επίδειξη προσωπικότητας, σαφήνειας, του στυλ του. Να τι σκέφτεται για τους συναδέλφους του. Τον καταλαβαίνω, σε τελική ανάλυση ήρθε στην Ιταλία στη θέση του Mancini, στην ομάδα που κέρδισε τα δυο τελευταία πρωταθλήματα. Του ζήτησαν να τα κερδίσει όλα αμέσως και με ωραίο ποδόσφαιρο. Από το ύψος των 70 μου χρόνων έχω μια κάποια σοφία και θα είμαι ο πρώτος που θα τον συγχαρώ".
Επισημαίνεται πως οι δηλώσεις Mourinho ενόχλησαν και άλλους προπονητές που άφησαν αιχμές εναντίον του, όπως ο παλιός τερματοφύλακας (και προπονητής της Catania) Walter Zenga που θα ήθελε κάποια στιγμή να καθίσει στον πάγκο της Inter.
Διχασμένο (προφανώς και λόγω οπαδικών προτιμήσεων) αν και ελαφρώς υπέρ του Ranieri εμφανίζεται το κοινό: σε διαδικτυακό γκάλοπ της Gazzetta dello Sport, μέχρι και την ανταπάντηση του ρωμαίου προπονητή της Juve, σε σύνολο σχεδόν 47.000 ατόμων το 54,6 % έδινε δίκαιο στο Ranieri.

Χυδαιότητα Mourinho

(Update) Μετά τη νίκη με 1-0 επί της Bayern, ο Mourinho επανήλθε δείχνοντας τον κακό του χαρακτήρα αν όχι τη χυδαιότητά του: "Μίλησε (ο Ranieri) τρεις φορές και ήταν χαρούμενος, εγώ μίλησα μια φορά και νευρίασε. Επομένως έληξε 3-1 υπέρ του. Αλλά το δικό μου γκολ ήταν πάρα πολύ όμορφο"!...

Δεν υπάρχουν σχόλια: