Σάββατο 16 Αυγούστου 2008

Del Piero: Εκπλήσσομαι που εκπλήσσονται ακόμα με μένα!

Ένας Del Piero σίγουρος για τον εαυτό του και την ομάδα και όπως πάντα μεστός και φιλοσοφημένος, ήταν αυτός που εμφανίστηκε στους δημοσιογράφους στη συνέντευξη τύπου πριν το αυριανό ματς με τη Milan για το Trofeo Berlusconi. Ένας Del Piero που έδειξε και αυτός ότι η ομάδα έχει υψηλότατους στόχους στην Ευρώπη και στο πρωτάθλημα όπου επισήμανε πως η διαφορά της Inter από τις άλλες μειώθηκε.
Με μια ελαφρά ειρωνεία (και πληρωμένες απαντήσεις) τοποθετήθηκε ο Del Piero σε όσα λέγονται και γράφονται κάθε χρόνο, χρόνια τώρα, για την κατάστασή του: "Με ικανοποιεί που εκπλήσσω αν και, με κάθε ειλικρίνεια, όταν διαβάζω "αν ο Del Piero είναι καλά μπορεί να κάνει τη διαφορά..." μένω λίγο έκπληκτος. Τέτοια σχόλια μου προκαλούν έκπληξη", είπε ενώ στο ερώτημα αν μπορεί να επαναλάβει την απόδοση της προηγούμενης χρονιάς, δήλωσε αιχμηρά: "Δεν βλέπω ποια είναι τα προβλήματα. Καταλαβαίνω πως δεν μπορώ ν' αρέσω σε όλους και ότι όλο και κάποιος θα αναφέρεται στην ηλικία μου ή στην ωραία περυσινή χρονιά, μερικές φορές και για να καλυφθεί για ό,τι είχε πει. Εγώ ξέρω ότι θα αντιμετωπίσω την ερχόμενη χρονιά με την ίδια αποφασιστικότητα για να είμαι πάντα στην κορυφή", σημείωσε. Και όταν ρωτήθηκε αν είναι καλύτερα τώρα ή πριν δέκα χρόνια, απάντησε: "Δεν κάνω ποτέ τέτοιου είδους συγκρίσεις. Μιλάμε για διαφορετική ηλικία, διαφορετικές στιγμές. Άλλαξαν τόσα σε δέκα χρόνια. Δεν άλλαξε όμως το περιβάλλον γύρω μου: μ' αρέσει να είμαι με τα πρόσωπα που σε τελική ανάλυση επιτρέπουν να είναι θετικές οι εμφανίσεις μου: τα πρόσωπα με τα οποία δουλεύω, η οικογένειά μου, οι φίλοι μου. Λέω πάντα πως η γέννηση του γιού μου ήταν μια "ένεση turbo", μετά έρχεται η προετοιμασία και ο χαρακτήρας που πάντα με ξεχώριζε. Όλα αυτά κάνουν ώστε να καταφέρνω να διατηρούμαι σε υψηλά επίπεδα αλλά συγκρίσεις με το παρελθόν είναι αδύνατες. Κούραση; Εξαρτάται πάντα από το πώς καταφέρνεις να τη μετατρέπεις σε κάτι θετικό. Οι νίκες και τα γκολ βοηθάνε. Δεν είναι αλήθεια ότι δεν κουράζομαι αλλά σκέφτομαι ότι άλλες δουλειές είναι πιο σκληρές"...

Μειώθηκε η απόσταση της Inter από τις άλλες ομάδες

Ο Del Piero δήλωσε ικανοποιημένος από τις μεταγραφές και προχώρησε σε μια θετική σύγκριση με τις άλλες ομάδες συνυπολογίζοντας και τους οικονομικούς παράγοντες που πολλές φορές οι δημοσιογράφοι (και οι φίλαθλοι ξεχνούν). Έτσι, αφού τόνισε ότι "στοχεύουμε ψηλά έχοντας συναίσθηση ότι αυτή είναι μια ομάδα πρώτης γραμμής", απάντησε για τις μεταγραφές λέγοντας: "Είμαι ικανοποιημένος. Έφτασαν εξαιρετικοί παίχτες και οι δυνατότητες αυξήθηκαν κι έτσι μπορούμε να στοχεύσουμε ψηλά. Εγώ δεν κατεβαίνω στο γήπεδο για να κάνω καλή εντύπωση με μια τρίτη ή δεύτερη θέση. Δεν μ' αρέσει να σκέφτομαι έτσι. Για μένα υπάρχει η πρώτη θέση και τελείωσε. Ενισχυθήκαμε και, όπως εμείς, ενισχύθηκαν και οι άλλοι. Το γήπεδο θα δείξει ποιος τα πήγε καλύτερα. Ότι ο Ronaldinho θα πήγαινε στη Milan, υπήρχε ως αίσθηση στον αέρα. Η Inter έχει μια οικονομική επιφάνεια που ξεπερνά την αγορά, η Roma ξόδεψε λίγα και καλά. Δεν άλλαξαν πολλά όσον αφορά τις εταιρικές πολιτικές των προηγούμενων ετών. Σε κάθε περίπτωση πιστεύω πως η απόσταση ανάμεσα στην Inter και τις άλλες ομάδες, μειώθηκε".
Στο πλαίσιο αυτής της κουβέντας, ο Del Piero προσπέρασε τη συνήθη παραφιλολογία για τον ανταγωνισμό στην επίθεση της Juve: "Γνωρίζω καλά το χώρο, την ομάδα, τις δυνατότητές μου. Δεν σκέφτομαι τον ανταγωνισμό αλλά πώς θα προετοιμαστώ καλύτερα. Εδώ και αρκετά χρόνια στη Juve υπάρχουν δυνατοί επιθετικοί. Αυτό είναι καλό, πρέπει να αξιοποιούμε την επιθετική γραμμή και είμαι ικανοποιημένος για την άφιξη του Amauri και των άλλων παιχτών".

Ποιότητα, πνεύμα, αφοσίωση και περισσότερη πίστη από τις άλλες, είναι το κλειδί για το Champions League...

Τι είναι πιο εύκολο, να κατακτηθεί το Champions League ή το πρωτάθλημα; "Δεν είναι λάθος συζήτηση αλλά, κατά την άποψή μου πρόκειται για δυο δυσκολότατες καταστάσεις. Το γεγονός ότι στο Champions φτάνεις να παίζεις διπλά παιχνίδια, εντός-εκτός, μπορεί να οδηγεί στη σκέψη ότι είναι ευκολότερο να φτάσεις στο στόχο αλλά για να το κάνεις πρέπει να είσαι μια ομάδα υψηλότατου επιπέδου. Γιατί η ομάδα που κερδίζει έχει ποιότητα, πνεύμα, αφοσίωση στη δουλειά, πίστη στη νίκη περισσότερο από τις άλλες. Στην Ευρώπη υπάρχουν μια δεκαριά ομάδες που μπορούν να φτάσουν στο στόχο με βάση την ποιότητά τους αλλά στο τέλος υπεισέρχεται κάτι άλλο και δεν συμβαίνει πάντα ό,τι αναμενόταν. Αν σ' αυτό το γκρουπ είναι και η Juve; Θα μιλήσουμε μετά τα προκριματικά", δήλωσε χαμογελαστά. Και στη συνέχεια έδειξε, ίσως, και γιατί όταν απάντησε τι είναι αυτό που λείπει ακόμα από την ομάδα: "Πρέπει να βελτιώσουμε το ένστικτο του killer που λίγο ακόμα μας λείπει. Είμαστε ακόμα στην αρχή και για τώρα πάει καλά έτσι, αλλά πρέπει να το αναζητήσουμε και να το βρούμε το ταχύτερο δυνατόν"...
Τέλος, ο capitano αφιέρωσε δυο κουβέντες στο Μουντιάλ: "για πολλούς ήδη η θέλησή μου να παίξω στο Euro ήταν μια βλασφήμια. Δεν υπάρχει ειδικός τρόπος να πείσεις τον προπονητή να σε καλέσει πέρα από το να παίζεις καλά. Το γεγονός ότι ο Lippi με ξέρει δεν σημαίνει ότι έχω προνόμια, και επειδή δεν μου αρέσουν οι προνομιακές καταστάσεις. Θα με καλέσει αν θα παίζω καλά". Και άλλες δυο κουβέντες αφιέρωσε στο αυριανό Trofeo Berlusconi που θύμισε πως ποτέ δεν ήταν πραγματικά φιλικά ματς... Άλλωστε και ο Ranieri δήλωσε πως θέλει τη νίκη και ότι δεν πιστεύει πως η Milan είναι σε κρίση...

Βίντεο της συνέντευξης του Del Piero στο juventusmember

Δεν υπάρχουν σχόλια: