Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Trezeguet: έχω μεγάλη εμπιστοσύνη σε αυτή την ομάδα, ας συνεχίσουμε να δουλεύουμε!

Την εμπιστοσύνη του σε αυτή την ομάδα καθώς και την πεποίθησή του ότι όλα παίζονται ακόμα για τη Juventus αρκεί να γίνει σοβαρή δουλειά, διαμήνυσε ο Trezeguet με συνέντευξή του στο "Filo Diretto" του "Juventus Channel" απ' όπου άφησε ανοιχτό και το ενδεχόμενο παραμονής του στο τέλος της σεζόν...

Όλα ανοιχτά στο Champions League

Ο David επανέλαβε τις χθεσινές εκτιμήσεις του μετά το ματς, ότι χρειάζεται δουλειά για να βελτιωθεί η ομάδα τόσο αμυντικά όσο και επιθετικά και, μιας και κάποια media παρερμήνευσαν όσα είπε για το στήσιμο της ομάδας και τον εμφάνισαν να επικρίνει τον Ferrara, είπε για το 4-2-3-1: "αυτή η ομάδα έχει αγωνιστεί με δυο επιθετικούς για τόσα χρόνια και ο mister θέλησε να αλλάξει σύστημα για να βοηθήσει τους μέσους. Τα συστήματα παιχνιδιού μπορούν να αλλάξουν αλλά το σημαντικό είναι να δουλεύουμε μαζί και να ξαναβρούμε την ισορροπία μας. Ξεκινήσαμε τη σεζόν με ένα σύστημα και σε κάποιο σημείο αρχίσαμε να υποφέρουμε, χθες αλλάξαμε και υποφέραμε πάλι, επομένως αυτό που χρειάζεται είναι να είμαστε ακόμα πιο αποφασιστικοί. Εγώ, πάντως, έχω μεγάλη εμπιστοσύνη σε αυτή την ομάδα", είπε και τόνισε ότι στο Champions League "όλα είναι ακόμα ανοιχτά. Ξέρουμε ότι η ρεβάνς με τη Maccabi θα είναι πολύ σημαντική και μετά θα πρέπει να διαχειριστούμε τις δυο αναμετρήσεις με τη Bordeaux και τη Bayern. Αυτή τη στιγμή πάντως είμαστε συγκεντρωμένοι σε μας: πρέπει να ξαναβρούμε το παιχνίδι μας και την Κυριακή υπάρχει ένα σημαντικό τεστ για να προσπαθήσουμε να πλησιάσουμε την Inter που αυτή τη στιγμή είναι η πιο δυνατή ομάδα του campionato. Στο Champions πιστεύω ότι είναι η Chelsea η ομάδα που τα πάει καλύτερα αλλά εμείς αυτή την ώρα πρέπει να κοιτάξουμε μόνο τον εαυτό μας και να προσπαθήσουμε να βελτιωθούμε".

Θα 'θελα να κερδίσω campionato ή Champions
Αν έφευγα θα ήταν για οικογενειακούς λόγους
αλλά εδώ έχω μεγάλες φιλίες και αυτό μετράει...

Με το χθεσινό παιχνίδι ο David έφτασε τις 300 εμφανίσεις με τη φανέλα bianconera: "μια σημαντική στιγμή της καριέρας μας. 300 παιχνίδια με τη Juve δεν είναι κάτι που τυχαίνει σε όλους. Σε προσωπικό επίπεδο ελπίζω να μπορέσω να συνεχίσω τη συνεισφορά μου. Μου λείπουν τρια γκολ για να φτάσω τον Sivori στη λίστα των σκόρερ της Juventus όλων των εποχών. Και έπειτα θα ήθελα να κλείσω τη σεζόν με ένα θετικό αποτέλεσμα, πάει να πει να κερδίσω το campionato ή το Champions League".
Εύλογα, λοιπόν, ρωτήθηκε τι θα κάνει στο τέλος της σεζόν με δεδομένες και τις παλαιότερες δηλώσεις του ότι θα έφευγε: "εγώ είμαι αυθόρμητος και ότι νιώθω το λέω και σίγουρα πέρυσι πέρασα μια ευαίσθητη φάση. Μίλησα καθαρά αλλά είδα τις συμπεριφορές των συμπαικτών μου, του συλλόγου, του προπονητή: σημαντικές για μένα. Αν αφήσω τη Juve στο τέλος της σεζόν δεν θα είναι σίγουρα εξαιτίας μιας αθλητικής επιλογής: πάνε δέκα χρόνια που είμαι μακριά από την οικογένειά μου. Οι γιοί μου μεγαλώνουν και υπάρχουν στιγμές που μου λείπουν πολύ. Θα ήταν μια επιλογή ζωής αλλά σίγουρα με άγγιξε πολύ η συμπεριφορά των συμπαικτών μου μετά το γκολ με τη Lazio. Ήταν κάτι σημαντικό για μένα, σε ανθρώπινο επίπεδο. Εδώ έχω μια μεγάλη φιλία με όλους και είναι αυτό που με κάνει πιο ευτυχισμένο".

Δεν υπάρχουν σχόλια: