Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2009

Diego: οφείλουμε να κερδίσουμε τη Bayern

"Ο Del Piero είναι πηγή έμπνευσης για μένα, είναι τιμή μου που είμαι σε θέση να αλληλεπιδρώ με έναν παίχτη της δικής του κλάσης". Στις παραμονές του ματς με τη Maccabi o Diego μίλησε στο "Spox.com" και προσπέρασε τις δυο αναμετρήσεις με τους Ισραηλινούς τονίζοντας ότι η πρόκριση θα παιχτεί με Bayern και Bordeaux: "σέβομαι πολύ τη Bayern, είδαμε στο 0-0 του Μονάχου αυτό που μπορούν να κάνουν αλλά στη ρεβάνς του Τορίνο πρέπει να τους νικήσουμε", είπε στο γερμανικό portal.

Θαυμάζω τον Ferrara, μου έδωσε χώρο,
πρέπει μόνο να μάθω περισσότερα σε επίπεδο τακτικής

Στην ίδια συνέντευξη ο Diego στάζει μέλι για τον Ferrara: "είναι η πρώτη του εμπειρία, είναι αλήθεια. Αλλά έχει πολύ μεγάλες δυνατότητες. Ξέρει ακριβώς τι χρειάζεται για να πάρει το μάξιμουμ από ένα παίχτη. Με φρόντισε, μου έδωσε αμέσως την αίσθηση ότι είμαι μέρος της ομάδας. Αυτό είναι σημαντικό για ένα παίχτη, κυρίως αν είναι καινούργιος. Τον θαυμάζω και μπρώ να μάθω πολλά ακόμα απ' αυτόν", είπε για να προσθέσει: "εκτός από κάποια προβλήματα τραυματισμού, ο προπονητής μου δίνει πολύ χώρο. Δεν χρειάστηκε να αλλάξω το στυλ παιχνιδιού μου. Πρέπει μόνο να μάθω περισσότερα σε επίπεδο τακτικής", αναγνώρισε και χαρακτήρισε σημαντικό το γεγονός ότι βρέθηκε με άλλους δυο βραζιλιάνους, τον Felipe Melo και τον Amauti τονίζοντας ότι γνωρίζεται πλέον και με την υπόλοιπη ομάδα, και εκτόςε γηπέδου.

Όνειρό μου να κερδίσω το Μουντιάλ με τη Βραζιλία,
θα πρέπει να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου κάθε μέρα

Ο Diego δεν έκρυψε τη φιλοδοξία του να παίξει στην Εθνική Βραζιλίας (και να κερδίσει το Μουντιάλ) και τόνισε ότι δεν υπάρχει κανένας δυϊσμός με τον Kakà: "σέβομαι κάθε παίχτη της Seleçao αλλά πιστεύω και στις δυτνατότητές μου και στις δυνάμεις μου. Το όνειρό μου, φυσικά, είναι να κερδίσω το Μουντιάλ με τη Βραζιλία. Για να το πετύχω πρέπει να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου κάθε μέρα και να κάνω το παν για να είμαι παρών στη Νότιο Αφρική. Η Serie A σίγουρα παρακολουθείται περισσότερο απ' ότι η Bundesliga, αλλά δεν θεωρώ ότι αυτό είναι κομβικό", πρόσθεσε και επανέλαβε τα κλασικά: πόσο ωραίο είναι το Τορίνο, πόσο ζεστοί είναι οι tifosi και πόσο χαίρεται που μπορεί να αγωνίζεται "για την ομάδα που ονειρευόμουν από παιδάκι"...

Πηγές: Tuttosport, Spox.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: