Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2009

Πλήρης απαλλαγή Cannavaro, ικανοποιημένος ο αρχηγός της Εθνικής

Την απόλυτη ικανοποίησή του για την απόφαση να τεθεί στο αρχείο η υπόθεσή του από την επιτροπή αντι-ντόπινγκ εξέφρασε, μόλις έμαθε την είδηση, ο Fabio Cannavaro.
"Είμαι ικανοποιημένος που η εισαγγελία ζήτησε την αρχειοθέτηση της υπόθεσής μου αναγνωρίζοντας την καλή μου πίστη και την ορθότητα της συνπεριφοράς μου", είπε ο παίχτης και συμπλήρωσε: "δεν είχα καμιά αμφιβολία για το τι θα γινόταν και λυπάμαι που ένα τέτοιο γεγονός δημιούργησε τόσο θόρυβο. Σε αυτές τις τελευταίες τρεις μέρες, όπως είχε συμβεί και στο παρελθόν, παρακολούθησα την καμπάνια κάποιων media που συνέδεσαν με μεγάλη ελαφρότητα το όνομά μου στο ντόπινγκ. Η προσωπική μου ιστορία και η καριέρα μου αποδεικνύουν το σεβασμό μου προς το άθλημα και τις ηθικές αρχές που το στηρίζουν", κατέληξε.

"Πρέπει να αποκλειστεί η ευθύνη του Cannavaro"

Ο επικεφαλής του εισαγγελικού γραφείου της Ολυμπιακής Επιτροπής, Ettore Torri, που είχε εξετάσει τον Cannavaro και τους διοικούντες και γιατρούς του συλλόγου, ζήτησε σήμερα το πρωί την αρχειοθέτηση της υπόθεσης. Στο σκεπτικό τονίζει ότι έχοντας εξακριβώσει ότι όντως ο παίχτης τσιμπήθηκε από έντομο και σε συνέχεια πήρε φαρμακευτική αγωγή καθώς και ότι δεν έφτασε στα χέρια του η επιστολή της επιτροπής, "πρέπει να αποκλειστεί η ευθύνη του Cannavaro έστω και από καθαρή αμέλεια για τη μη συμπλήρωση" εγγράφων που απαιτούνται. Επιφυλλάσσεται όμως να προβεί σε περαιτέρω επιβεβαιώσεις όσον αφορά τους παράγοντες της ομάδας, αυτούς που αμέλησαν να ανοίξουν την επιστολή με την οποία η επιτροπή ζητούσε περαιτέρω τεκμηρίωση όταην η Juventus ενημέρωσε την φαρμακευτική αγωγή του Cannavaro.

Πηγές: Juventus.com, coni.it

Δεν υπάρχουν σχόλια: