Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Στο αρχείο η υπόθεση Cannavaro

Υπό την προεδρία του Francesco Plotino, τo Δικαστήριο αντι-ντόπινγκ της Ιταλικής Ολυμπιακής Επιτροπής αποδέχθηκε την εισήγηση του αρμόδιου επιτρόπου-εισαγγελέα Ettore Torri και έθεσε στο αρχείο την υπόθεση Cannavaro αποδεχόμενο τη σχετική εισήγηση.

"Μου γύρισαν τ' αρχίδια"!

Ο ίδιος ο παίχτης, από το προπονητικό κέντρο της Εθνικής στο Coverciano τα 'χωσε στα media: "μου γυρίζουν τ' άντερα" ("τ' αρχίδια" είναι η ακριβής ιταλική έκφραση)", είπε δυο φορές ο αρχηγός των azzurri. "Εγώ έχω τη συνείδησή μου καθαρή. Κάποιον τον τισμπάεο μια μέλισσα και βρίσκεται στα πρωτοσέλιδα σαν να ηταν ντοπέ. Όταν συνέβη, μου φάνηκε ότι ονειρευόμουν. Κάποιες εφημερίδες και κάποιες τηλεοράσεις υπερβάλανε. Είναι η δεύτερη φορά", είπε αναφερόμενος σε εκείνο το φιλμάκι που είχε τραβήξει στην Parma όταν έκανε μια ενδοφλέβια με φάρμακο που ακόμα και τώρα επιτρέπεται για να ξεπεράσει τον πόνο και να συνεχίσει τον αγώνα. "Τότε έκανε μια αρχιδιά που άφησα να με φιλμάρουν αν και ακόμα και τώρα η ουσία κάθε άλλο παρά απαγορευμένη είναι. Αυτή τη φορά η αρχιδιά της Juve έγινε (σ.σ. παράπεσε η επιστολή της Ολυμπιακής Επιτροπής και δεν στάλθηκε η οφειλόμενη απάντηση με τα στοιχεία που ταυτόχρονα στέλνονταν στην Ομοσπονδία...) αλλά μου φαίνονται όλα υπερνολικά. Ελπίζω αυτή η αμφιβολία να μην με ακολουθεί, η καριέρα μου ήταν πάντα υποδειγματική και σύμφωνη με τους κανόνες", συμπλήρωσε.

Στο Μουντιάλ, Βραζιλία και Ισπανία είναι πάνω
από μας, αλλά εμείς ερχόμαστε αμέσως μετά...

Με την ευκαιρία, μετά την πρόκριση της Squadra Azzurra στη Ν.Αφρική, απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με το επικείμενο Μουντιάλ και χαρακτήρισε "θαύμα" την εκ νεόυ κατάκτησή του. "Υπόσχομαι ότι αν το ξανακερδίσω θα βγω απ' τη μέση", αστειεύτηκε. "Αν θέλετε να απελευθερωθείτε από μένα, κάντε με να ξανασηκώσω εκείνο το Κύπελλο", είπε και αναγνώρισε ότι "Βραζιλία και Ισπανία είναι ένα σκαλί πάνω από μας αλλά αμέσως μετά είμαστε εμείς", είπε. Και κατέληξε λέγοντας ότι η ενδεχόμενη κλήση του Amauri εκ των υστέρων είναι κάτι που έχει συμβεί και με άλλους.

Πηγές: Juventus.com, coni.it, Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: