Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Juve: ισχυρό πλανητικό εμπορικό σήμα

Η Juventus κινείται, με πολύ καλές προοπτικές, και έξω από τα γήπεδα με στόχο την ακόμα μεγαλύτερη οικονομική της ενίσχυση με μεθόδους μάρκετινγκ που δεν έχουν καμία σχέση με την προσφυγή στο δανεισμό (δες Real Madrid) που δημιουργούν χρέη...
Ο διευθύνων σύμβουλος της Juventus Jean Claude Blanc πήγε στην Αμερική -αγορά με την οποία η Fiat έχει ήδη αποκαταστήσει μια εξαιρετική σχέση εξαγοράζοντας την Chrysler με τις ευλογίες του προέδρου Obama- για μια σειρά συναντήσεων με μεγάλες αμερικάνικες πολυεθνικές που ήδη συνεργάζονται για τοην προώθηση των προϊόντων (και του brand name) Juventus καθώς και με άλλες που θέλουν να συνεργαστούν με το σύλλογο.
Πρώτος σταθμός, στην Καλιφόρνια, για μια συνάντηση με τη Warner Bros, τον κινηματογραφικό κολοσσό που έχει τα δικαιώματα για όλη τη Βόρειο Αμερική της "Juventus Merchandising", εταιρείας που ανήκει 100% στον τεχνικό σπόνσορα του συλλόγου, τη Nike και η οποία βγάζει στο εμπόριο τα προϊόντα Juventus έχοντας στον Διοικητικό της Συμβούλιο τον ίδιο το διευθύνοντα σύμβουλο της Juve και τον Marco Fassone, εμπορικό διευθυντή του club. Η εταιρεία δημιουργήθηκε το 2003 και υπάρχει συμφωνία ως το 2015 που εξασφαλίζει στα ταμεία των bianconeri έσοδα 180 εκατ. €. Ανάλογες εταιρείες έχει δημιουργήσει η Nike με τη Manchester United και τη Barcelona...
Στόχος, εκτός από την αμερικάνικη και η ασιατική αγορά: μια Juventus πλανητική δύναμη...

Πηγή: Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: