Μετά το Pinzolo, ο πυρετός για τη Juventus μεταδόθηκε και στο Τορίνο: ένα μήνα πριν την έναρξη του πρωταθλήματος, μια βδομάδα πριν το προβλεπόμενο κλείσιμο, η καμπάνια για τα διαρκείας έπιασε ήδη τα περυσινά ποσοστά: η Juventus ανακοίνωσε ότι εξαντλήθηkαν πλήρως τα πέταλα αλλά και ο πλαϊνός ανατολικός τομέας (Laterale Est) και η εξέδρα Family -μια επιτυχία αναμενόμενη μετά την ανανέωση του 85% των διαρκείας εδώ και μια βδομάδα.
Πηγή: Juventus.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου