Δευτέρα 27 Ιουλίου 2009

Κατ' αρχήν "όχι" του Pavel...

Απαντήσεις (και αποκαλύψεις) από την Πράγα από τον Pavel Nedved: λέει κατ' αρχήν "όχι" στην πρόταση του Ciro Ferrara να εμπλακεί στο προπονητικό τιμ της Juventus, αλλά χωρίς να κλείνει την πόρτα, δηλώνει ότι σκέφτεται να αγωνιστεί στις ΗΠΑ τονίζοντας ότι τελικά μπορεί να μην κάνει τίποτα και αποκαλύπτει ότι είπε "όχι" στο Mourinho αφού βρέθηκαν σε επαφή για μέρες πολλές...

Δεν αγωνίζομαι πια στην Ευρώπη, ίσως στην Αμερική...

"Στην Ευρώπη σίγουρα δεν αγωνίζομαι πια. Ίσως στην Αμερική. Αλλά υπάρχει μια σημαντική πιθανότητα να μην κάνω απολύτως τίποτα, να εγκαταλείψω ολοκληρωτικά. Για τώρα σκέφτομαι να ξεκουραστώ, τουλάχιστον για τον Αύγουστο", είπε ο Τσέχος από την Πράγα αποκαλύπτοντας ότι στις ΗΠΑ τον θέλουν από τώρα που το πρωτάθλημα ξεκίνησε ή από τον Ιανουάριο όταν θα ετοιμάζεται η νέα σεζόν: "η υπόθεση με γοητεύει αλλά έχω και αμφιβολίες: δεν είναι λογικό να μείνω εκτός για τόσους μήνες και μετά να ξαναξεκινήσω", είπε. Ας περιμένουμε, λοιπόν...

Έλαβα υπόψη την πρόταση της Juve...

Απαντώντας στην πρόσκληση του Ciro Ferrara τόνισε: "δεν επιστρέφω στη Juventus, δεν εντάσσομαι στην ομάδα των προπονητών. Δεν έγινε τίποτα παρ' ότι έλαβα υπόψη μου την υπόθεση. Είμαι φίλος πολλών παιχτών", συμπλήρωσε...

Ήμουν σε επαφή με το Mourinho αλλά δεν μου πήγαινε...

Όσον αφορά στις φήμες για την Inter, o Nedved αποκάλυψε ότι του προτάθηκε διετές συμβόλαιο: "με τον Mourinho είμαστε σε επικοινωνία σχεδόν καθημερινή. Αλλά εγώ αποφάσισα να το σκεφτώ καλά και τελικά δεν μου πήγαινε", είπε επικαλούμενος και τη θέση των tifosi "να μην προδώσει"...

Πηγή: Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: