Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Διαψεύδει ο Benitez

Διαψεύδει τις επαφές με τη Juventus, ή με άλλους συλλόγους, ο Benitez μετά τα δημοσιεύματα (εδώ) που έκαναν λόγο για επαφές τη Δευτέρα με τη Liverpool: "έχω ένα συμβόλαιο μακράς διαρκείας με τη Liverpool και επαναλαμβάνω αυτό που είπα την Παρασκευή, δηλαδή ότι είμαι ευτυχής που είμαι εδώ και μοναδικός μου στόχος είναι να κάνω κατά τον καλύτερο τρόπο τη δουλειά μου για να φέρω τη Liverpool μεταξύ των τεσσάρων πρώτων, ξεκινώντας από το ντέρμπυ με την Everton. Σε αντίθεση με ό,τι γράφτηκε στην Ιταλία θέλουμε να αποσαφηνίσω απόλυτα ότι δεν έχω καμία συμφωνία με τη Juventus και δεν συνάντησα κανέναν εκπρόσωπο της Juventus ούτε άλλων συλλόγων", δήλωσε με ένα ανακοινωθέν στο site Liverpool που δείχνει κατηγορηματικό και εκ των πραγμάτων είναι αναγκαστικό, τέσσερις μήνες πριν τη λήξη του πρωταθλήματος.

Ο Bettega και ο Zaccheroni

(Update) "Δεν έχω την ικανοποίηση να γνωρίζω τον Benitez προσωπικά. Έχει τέσσερα χρόνια συμβόλαιο με τη Liverpool, όλα είναι κάπως παρακινδυνευμένα", σχολίασε από την πλευρά της Juventus ο Bettega. (update 2) Ενώ ο Zaccheroni, όταν του επισημάνθηκε η δήλωση, τόνισε πως "αυτό που θα συμβεί στον πάγκο της Juventus στο τέλος της σεζόν πιστεύω ότι ενδιαφέρει περισσότερο άλλους παρά τον υποφαινόμενο. Ο σύλλογος ήταν καθαρός μαζί μου, προσφέροντας μου ένα συμβόλαιο τεσσάρων μηνών και είμαι ευγνώμων. Από τώρα ως το τέλος του πρωταθλήματος από φήμες θα ακουστούν πολλές, αλλά θα τις αφήσω να γλιστρήσουν μακριά".

Πηγή: Ansa, liverpolfc.tv, Tuttopsort

Δεν υπάρχουν σχόλια: