Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2010

Benitez: περήφανος για το ενδιαφέρον της Juve

Γνωρίζω το ενδιαφέρον της Juve αλλά δεν είμαι έτοιμος να μιλήσω τώρα...
"H Juve; Γνωρίζω ότι ενδιαφέρεται, είναι μέρος του παιχνιδιού. Τώρα, όμως, προετοιμάζω το επόμενο παιχνίδι με τη Bolton και δεν είμαι έτοιμος να μιλήσω γι' αυτά γιατί δεν θέλω να χάσω την αυτοσυγκέντρωσή μου": αυτή τη δήλωση, που αφήνει ορθάνοιχτη την προοπτική για το μέλλον, έκανε ο Rafa Benitez όταν ρωτήθηκε για το θέμα. Προχώρησε παραπέρα: "πιστεύω πως ότι όταν κάνεις τον προπονητή και σε αναζητούν αυτοί οι σύλλογοι πρέπει να είσαι περήφανος γιατί είναι μεγάλες ομάδες που παίζουν στα υψηλότερα επίπεδα στην Ευρώπη. Αυτή τη στιγμή, όμως, είμαι ικανοποιημένος και χαρούμενος που κάνω τη δουλειά μου στξ Liverpool και θέλω να την κάνω κατά τον καλύτερο τρόπο".
Είναι η δεύτερη φορά, μέσα σε διάστημα δυο ημερών που ο Benitez αποφεύγει να κλείσει το θέμα. Την προηγούμενη (εδώ) είχε αποφύγει την απάντηση λέγοντας ότι προτιμά να μιλήσει για το παχνίδι... Από τότε ως τώρα μεσολάβησε η φημολογούμενη συνάντηση των νομικών των δυο πλευρών χθες βράδυ που έδειξε ότι δεν ήταν εφικτή η άμεση έλευσή του αλλά φέρεται να δρομολόγησε την άφιξή του το καλοκαίρι...

Πηγή: Tuttosport

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μακριά από τον Μπενίτεθ. Δε πέτυχε τίποτα στη Λίβερπουλ και θα τον φέρουμε στο Τορίνο. Η απόλυτη ξεφτίλα θα είναι για τους ανίκανους Ελκαν. Κι αν πει κάποιος ότι πήρε πρωταθλητριών ο Μπενίτεθ, τότε η πρότασή μου είναι να πάρουμε τον Ντελ Μπόσκε. Έχει και ένα παραπάνω...

Un Gobbo ad Atene είπε...

Τι να σου πώ, φίλε; Δεν είμαι επιπέδου Mourinho για να βγάζω τόσο άνετα άχρηστους προπονητές σαν τον Benitez...

P.S. Ποιον να πάρουμε, αλήθεια;

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις, δε ρώτησα εσένα, οπότε δε θέλω και κάποια δική σου απάντηση. Τη γνώμη μου έγραψα, όπως τη γράφεις και εσύ. Να μας πεις εσύ ποιον να πάρουμε. Για τον χαρακτηρισμό... "Μουρίνιο", απλά στον επιστρέφω....