Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Ferrara: έχω εμβολιαστεί...

O Ciro Ferrara τα έχει ακούσει όλα αυτές τις 12 αγωνιστικές: από το ότι είναι φαινόμενο μέχρι ότι πρέπει να απολυθεί ως ακατάλληλος. Πώς το αντιμετωπίζει; Απάντησε, με συνέντευξη στη χθεσινή "Repubblica", αναφέροντας μια ιστορία απ' όταν έπαιζε στη Napoli: "ήμουν 18 χρονών, πήγαινα για προπόνηση στο San Paolo με μηχανάκι, δεν είχα την πολυτέλεια για κάτι παρπάνω. Οι tifosi μου φώναζαν: Cirò, πότε θα αγοράσεις αμάξι; Μια μέρα δανείστηκα το μπεζ 126 του πατέρα μου για να πάω στο γήπεδο. Οι tifosi μου φώναξαν: ο Ciro έκανε λεφτά και πήραν τα μυαλά του αέρα. Το λέω για να πω ότι έχω εμβολιαστεί"...
Στην ίδια συνέντευξη ο Ferrara αποκάλυψε και ένα χαριτωμένο στιγμιότυπο με τον Maradona: όταν ανέλαβε ο Αργεντίνος, αστειευόμενος, τον κατηγόρησε ότι παίζει catenaccio "και εγώ, όταν η Αργεντινή του έφαγε 6 γκολ από τη Βολιβία, του είπα ότι λίγο catenaccio δεν θα του έκανε κακό"...
Άλλα σημεία της συνέντευξης, για τη Juve, εδώ.
Πηγές: La Repubblica, Juventus.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: