Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2009

Del Piero: θα είμαι καλύτερος από πριν!

Έτοιμος να επιστρέψει δριμύτερος εμφανίζεται ο Alessandro Del Piero λανσάροντας την ημέρα των 35 γενεθλίων του τη νέα, ανανεωμένη, μορφή του προσωπικού του site: "η αναμονή υπήρξε μακρά. Προετοιμάζομαι χωρίς να κρατάω δυνάμεις, βελτιώνομαι μέρα με τη μέρα. Έχω ένα σπουδαίο μέλλον μπροστά μου, θα είμαι καλύτερος από πριν. Θα είμαι πιο ολοκληρωμένος, έχω θέληση να ξαναξεκινήσω. Και θα συνεχίσω να φτάνω στα δίχτυα", υπόσχεται ο capitano στο σύντομο βίντεο που εμφανίζεται στο site του http://www.alessandrodelpiero.com/ και με το οποίο κάνει ένα μεγάλο λογοπαίγνιο αφού εμφανίζεται να δανείζει τη φωνή του στο site του: "L’attesa è stata lunga. Mi sto preparando senza risparmiare energie, sto crescendo giorno dopo giorno. Ho un grande futuro davanti, sarò migliore di prima. Sarò più completo, ho voglia di ricominciare. E continuerò ad andare in rete" λέει και θα μπορούσε να ακουστεί ως: "θα είμαι καλύτερο από πριν [...] και θα συνεχίσω να ανεβa;iνω στο Δίκτυο"... Πάντα παιχνιδιάρης ο capitano -άντε και στο γήπεδο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: