Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Συνάντηση Spalletti-Ferrara και παράλληλα μηνύματα προς τη Juventus και τη Roma...

O Conte ανανέωσε με τη Bari ("η Juventus θα μετανιώσει που δεν τον πήρε", είπε ο πρόεδρός της) και η μονομαχία συνεχίζεται κυρίως ανάμεσα στον Ciro Ferrara και τον Luciano Spalletti, χωρίς να αποκλείονται και άλλοι...

Ferrara: να μαρκάρω τον Spalletti
για να κρατήσω τον πάγκο της Juve;


Στο μεταξύ, την ώρα που εξελισσόταν πλειστηριασμός Real-Chelsea για τον Kaka', Spalletti και Ciro Ferrara βρεθήκανε το βράδυ σε εκδήλωση στο Castelfiorentino στη μνήμη των Riccardo Neri και Alessio Fieramosca, των δυο αδικοχαμένων παιδιών της νεανικής ομάδας της Juventus, και μπροστά στις κάμερες του "Sky" αντάλλαξαν χιουμοριστικές ατάκες: "θα πρέπει να μαρκάρεις τον Spalletti για να κρατήσεις τον πάγκο της Juventus;" "Μα, δεν ξέρω, στην ηλικία μου δεν είμαι είμαι, ειλικρινά, σε θέση να βγάλω άμυνα... Αλλά, πέραν αυτού, πιστεύω ότι στο τέλος της βδομάδας θα έχει επιλεγεί αυτός που θα είναι ο επόμενος προπονητής της Juve και επομένως είμαστε σε αναμονή", είπε ο Ferrara. Οπότε, ρωτήθηκε αν τα δυο ματς που κέρδισε θα παίξουν ρόλο: "Μα, δεν το ξέρω. Σίγουρα ήταν σημαντικά για μένα, για το σύλλογο, για το αποτέλεσμα που πετύχαμε. Και -γιατί όχι;- για να σπείρουμε μερικές αμφιβολίες παραπάνω στην διοίκηση. Αλλά, λέγοντας το αυτό, η επιλογή τους πρέπει να είναι ήρεμη, καλά ζυγισμένη, όποια και αν είναι", συμπλήρωσε μοιράζοντας χαμόγελα.
Σε αυτό το σημείο, ο ρεπόρτερ του "Sky Sport 24" του επισήμανε ότι οι δημοσκοπήσεις δείχνουν να τον προτιμούν οι tifosi ενώ η ιδιοκτησία δείχνει να κλίνει προς τον Spalletti: "μα, δεν ξέρω γιατί αυτές τις μέρες βγήκαν στην επιφάνεια διάφορα ονόματα, πρέπει να πω ότι έχω καλή παρέα... Δεν ξέρω ποια μπορεί να είναι τα ποσοστά,
αλλά όπως και να έχει όλα αυτά έχουν μικρή σημασία. Σημασία έχει σύντομα να ξέρουμε ποιος θα είναι ο προπονητής", συμπλήρωσε. Και όταν, τέλος, ρωτήθηκε αν ο Blanc άλλαξε τις ημερομηνίες της θερινής προετοιμασίας σε συνεννόηση με τον ίδιο ή τον Spalletti, ο Ciro Ferrara χαμογέλασε: "αυτό είναι ένα ωραίο αίνιγμα! Δεν θα ήξερα να απαντήσω, δεν θα ήξερα"...

Spalletti: θα έλεγα ότι είμαι νέος...
...και την Πέμπτη θα δω τη Rosella Sensi για τη Roma...

Ο Spalletti, πάλι, αφού ξεκίνησε να λέει, μιας και έχει συμβόλαιο με τη Roma: "εγώ με τη Juventus δεν είχαν καμία επαφή, θέλω να το ξεκαθαρίσω", τόνισε: "η Sensi; Με τη dottoressa ακουγόμαστε συχνά, έχουμε τους αριθμούς τηλεφώνου μας και θα πρέπει να συναντηθούμε προς την Πέμπτη για να μιλήσουμε για τη Roma και το μέλλον της Roma. Αν θα ζητήσω εγυήσεις; Έχω μερικές απλές κουβέντες να κάνω όπως και εκείνη με μένα. Όλα είναι φυσιολογικά. Όλα θα γίνουν για το καλό της Roma που προηγείται όλων" είπε στη συνέχεια αναφερόμενος στη συνάντηση με την ιδιοκτήτρια της Roma την οποία φαίνεται ότι περιμένει και ο διευθύνων σύμβουλος της Juventus J-C Blanc για να αποφασίσει... Και στη συνέχεια αναφέρθηκε ευθέως στα χαρακτηριστικά του προπονητή της Juventus που περιέγραψε ο Cobolli Gigli: "επαναλαμβάνω, πρέπει να ρωτήσετε αυτούς (σ.σ. τι εννοούν). Δεν έλαβα κάνενα σημάδι και είμαι ήσυχος. Η "ταυτότητα' (σ.σ. που περιέγραψε ο πρόεδρος). Δεν ξέρω τι έκανε, δεν μπορώ να το πω", είπε για να συμπληρώσει, όμως: "αν έχω κεφάλι (σ.σ. μυαλό, νοοτροπία) νέου; Θα έλεγα πως ναι, για να το κάνω συνηθίζω να σκέφτομαι και να μιλώ όπως τα παιδιά μου που είναι στην εφηβεία. Αν εκτός αυτού ψάχνουν κάποιον που να ξέρει να συνεγείρει, οι παίχτες μου στη Roma μπορούν να πουν πως προσπάθησα να τους μεταδώσω κίνητρα όλα αυτά τα χρόνια"...

Πηγή: Tuttosport, Corriere dello Sport

Δεν υπάρχουν σχόλια: