Πέμπτη 4 Ιουνίου 2009

Αμφιταλαντεύεται ο Nedved και σκέφτεται και τη Lazio...

O Nedved μίλησε αυτοπροσώπως και, δυστυχώς, μάλλον διαψεύδει τον εαυτό του και δείχνει να αμφιταλαντεύεται προς την κατεύθυνση του ατζέντη του: σκέφτεται όντως να ξαναγυρίσει στο ποδόσφαιρο και δεν αποκλείει τη Lazio...

H Juventus μου συμπεριφέρθηκε πολύ καλά,
μου πρόσφεραν οποιαδήποτε λειτουργία
αλλά προς στιγμήν δεν έγιναν κάποια βήματα
Lazio; Ποτέ μην λες ποτέ...

"Πρέπει να το σκεφτώ, πρέπει να ηρεμήσω. Γιατί τώρα ξεκινάω από το μηδέν" είπε στο τσέχικο "Denik Sport" όπου τόνισε: "η Juventus μου συμπεριφέρθηκε πάρα πολύ καλά, μου πρόσφεραν οποιαδήποτε λειτουργία. Θέλουν να μείνω σε επαφή με την ομάδα αλλά προς στιγμήν δεν έγιναν κάποια βήματα. Είχα πολλές προσφορές, τόσο για να παίξω όσο και για να κάνω άλλα πράγματα. Σίγουρα δεν θα μείνω χωρίς δουλειά. Πρέπει να το σκεφτώ καλά γιατί δεν θέλω πια να αφαιρώ χρόνο από την οικογένειά μου". Ο Pavel αναγνωρίζει πως η όποια απόφαση "είναι εξαιρετικά δύσκολη" και διαμηνύει ότι "με τη Juventus έχει οριστικά τελειώσει"...
Ειδικά για το ενδεχόμενο να καταλήξει στη Lazio, λέει: "δεν βιάζομαι. Επομένως, ποτέ μην πεις ποτέ. Είναι μια δύσκολη απόφαση. Ξέρω μόνον ότι για τον μάνατζερ μου δεν έχω τελειώσει με το ιταλικό ποδόσφαιρο", λέει και αναγνωρίζει ότι δέχτηκε προτάσεις από τα Αραβικά Εμιράτα όπως, άλλωστε, συμβαίνει τα τελευταία τρία χρόνια...

Πηγή: Goal.com/it

Δεν υπάρχουν σχόλια: