Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

Ασυμφωνία Juve-Udinese αλλά ο D' Agostino ελπίζει, επιμένει και πιέζει...

Η σημερινή ημέρα επιφύλαξε ένα απότομο φρενάρισμα στην υπόθεση απόκτησης του D' Agostino ο οποίος, πάντως, επιμένει αλλά και την επιβεβαίωση, από τον πρόεδρο του συλλόγου Cobolli Gigli, της παραμονής του Trezeguet, του αυξημένου ενδιαφέροντος για τον Grosso αλλά και των προσδοκιών για De Ceglie και Ariaudo.

D' Agostino: εγώ θέλω τη Juve αλλά πώς να πεις όχι στη Milan.
Αύριο ο δικηγόρος μου σε Juve-Udinese, ελπίζω να γίνει κάτι,
ο Pozzo έχει μια συμφωνία μαζί μου, μου υποσχέθηκε...

Η πολυαναμενόμενη συνάντηση του αθλητικού διευθυντή της Juventus Alessio Secco με την Udinese για τον D' Agostino πραγματοποιήθηκε το απόγευμα στο Μιλάνο αλλά απέβη άκαρπη. Στο δωμάτιο 581 (του Secco) στο Ata Hotel του Μιλάνο όπου διεξάγονται οι μεταγραφές, ο Secco και ο Castagnini συναντήθηκαν με τον γενικό διευθυντή της Udinese Gasparin και τον γιο του αφνετικού, Gino Pozzo και διαπίστωσαν σημαντικήα πόκλιση: η Juventus ήταν διατεθειμένη να πληρώσει 14 εκ. (μετρητοίς και με παίχτες-ανταλλάγματα) ενώ η Udinese ζητούσε 20 εκ. τη στιγμή που τον Quagliarella, σούπερ σκόρερ, τον έδωσε στη Napoli για 19 εκ.... Μετά από σχεδόν δυόμιση ώρες οι δυο πλευρές χώρισαν χωρίς να έχουν καταλήξει, με τον Secco να δείχνει απαισιόδοξος ότι μπορεί αν ξαναστηθεί στα πόδια της η διαπραγμάτευση με την Udinese και τους ατζέντηδες των παιχτών που ακούγονται από το πρωί ως εναλλακτική λύση να αρχίζουν τις προσεγγίσεις...
Η είδηση βρήκε τον D' Agostino σε διακοπές και ο διεθνής μέσος έσπευσε να εκφράσει την ελπίδα να συνεχιστεί η διαπραγμάτευση αποκαλύπτοντας ότι ο δικηγόρος του θα συναντήσει τους δυο συλλόγους αύριο. "Ειλικρινά, δεν θέλησα να μάθω αν υπήρξε πρόβλημα με τα ανταλλάγματα ή τα χρήματα: εγώ ξέρω ότι έχω μια συμφωνία με τον Pozzo και ότι στο τέλος θα γίνουν σεβαστές οι συμφωνίες. Δεν έχει καμιά σχέση να μειώσω εγώ τις απαιτήσεις μου. Αν ήταν να πάω στη Juve θα μιλήσω μαζί τους, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα", εξήγησε για να επσιημανει με νόημα: "Εγώ θέλω απλώς να σημειώσω ότι στοίχισα πολύ λίγο στην Udinese... O Pozzo μαζί μου έχει μια συμφωνία, είναι εντάξει και σαν και αυτόν είναι λίγοι. Ο ίδιος με συμβούλευσε, σε αυτό το επίπεδο ότι ήταν ώρα να πάω σε μια μεγάλη ομάδα. Μου υποσχέθηκε, τα εκατομμύρια δεν τα διώχω εγώ, είμαι επαγγελματίας και θέλω να εκφραστώ σε υψηλό επίπεδο: έφτασε η στιγμή", συμπλήρωσε τονίζοντας την αγωνία του.
Τέλος, όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο να πάει στη Milan, ο D' Agostino δεν κρύφτηκε: "εγώ λέω αυτό που σκέφτομαι. Ήμουν από πάντα οπαδός της Juve, η Juve είναι εκείνη που με ζήτησε επίμονα εδώ και καιρό. Πώς να πεις όχι στη Milan; Είμαι σοβαρός επαγγελματίας: θα προτιμούσα να πάω στη Juve αλλά δεν θα μπορούσα να αρνηθώ στη Milan. Ο Pozzo μου υποσχέθηκε να με στείλει σε μια μεγάλη ομάδα και εκείνο που θέλω το ξέρει, ελπίζω αύριο να συμβεί κάτι με το δικηγόρο μου στο Μιλάνο"...
Αισιοδοξία της "Stampa"...

(Update 26/6) Η εφημερίδα της Οικογένειας, πάντως, δείχνει αισιόδοξη για την κατάληξη της υπόθεσης επισημαίνοντας ότι στα 20 εκατ. που ζητά η Udinese έτσι και αλλιώς δεν υπάρχουν άλλοι ενδιαφερόμενοι -η Milan, σημειώνει η εφημερίδα, δεν θα παραχωρήσει τον Pirlo για 20-25 εκ. για να τα δώσει αμέσως μετά... Η εφημερίδα υποστηρίζει πως η Juve πρόσφερε 9 εκ. μετρητά, συν De Ceglie, Paolucci...
Ο Trezeguet μένει και αν φύγει δεν θα αντικατασταθεί...

"Επιβεβαιώνω ότι ο Trezeguet μένει στη Juventus" δήλωσε ο Cobolli Gigli προσθέτοντας, μάλιστα, ότι "ακόμα και αν επρόκειτο να έρθει μια μεγάλη προσφορά, δεν θα αντικατασταθεί. Πιστεύω ότι θα μείνουμε έτσι όπως είμαστε", είπε δημιουργώντας την αίσθηση ότι κρύβει κάτι...

Αποκλείω ανταλλαγή Camoranesi-Grosso

Έχουμε De Ceglie, Ariaudo. Θα αντικατασταθούν
αν χρειαστεί να χρησιμοποιηθούν ως ανταλλάγματα...

Πολύ πιο απόλυτος στάθηκε όταν ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο αντικατάστασης Grosso-Camoranesi: "το αποκλείσω", τόνισε ενώ αναφερόμενος στην κατάσταση με τον Grosso είπε ότι "είναι πολύ ασαφής, τώρα ασχολούμαστε με τον D' Agostino"...
Γενικότερα για το ζήτημα του αριστερού μπακ, αρχικά απάντησε ότι "ο Kolarov είναι μόνον ένα όνομα ενώ μπορούμε να πούμε ότι εκείνα του Dossena και του Grosso είναι ονόματα λίγο πιο ακριβή. Τέλος πάντως, ας πούμε ότι εμείς έχουμε νέους όπως ο De Ceglie και ο Ariaudo που την προσεχή χρονιά θα έπρεπε να μας δώσουν εξαιρετικά δέιγματα στην άμυνα της Juve. Στόχος μας, επομένως, είναι να επαναξιοποιήσουμε όλο και περισσότερο την τάξη αυτών των νέων. Αν μετά τύχει και χρειαστεί να βάλουμε κάποιον απ' αυτούς σε κάποια διαπραγμάτευση μεταγραφής, θα σκεφτούμε να τους αντικαταστήσουμε", συμπλήρωσε αινιγματικά. Ο ατζέντης του De Ceglie, πάντως, επανέλαβε ότι ο παίχτης θέλει να μείνει στη Juve και εκτίμησε ότι και η θέληση της Juventus συμπίπτει (πια) με τη δική του...
Μην μπορώντας να φτάσει στον De Ceglie, η Napoli φαίνεται να προτείνει στη Fiorentina να της δώσει τον Santacroce, που ενδιαφέρει τη Juventus, για να πάρει τον Pasqual... Όσον αφορά στην ίδια της Juventus, γράφτηκε ότι ενδέχεται να ενδιαφερθεί για τον Andres Santos, διεθνή Βραζιλιάνο που ενδιαφέρει Lyon και Milan και στοιχίζει 6 εκατ.

Ο Marchionni προς τη Fiorentina

Προχωρημένη θεωρείται η διαπραγμάτευση της Juventus με τους viola για την ελεύθερη συνιδοκτησία του Marchionni έναντι 3 εκατ.

Πηγές: Tuttosport, Gazzetta dello Sport, TMW

Δεν υπάρχουν σχόλια: