Κυριακή 21 Ιουνίου 2009

Giovinco, De Ceglie: θέλουμε να μείνουμε!

Καθώς η μεταγραφή του D' Agostino αναμένεται να μπει από αύριο στην τελική ευθεία και οι φήμες θέλουν την Udinese νε επιμένει να έχει ως αντάλλαγμα, αν όχι και την φυσική παρουσία, τουλάχιστον το 50% των νεαρών διαμαντιών της Juventus, από τη Σουηδία όπου βρίκσονται με την Εθνική Under 21 οι νεαροί στέλνουν μηνύματα αγάπης στην ομάδα: "ξέρω την αξία μου και γνωρίζω πόσα μπορώ να προσφέρω στη Juve" διαμήνυσε ο Giovinco για να σημειώσει: "στη Juventus ίσως δεν το κατάλαβαν: εγώ δεν ζητάω θέση βασικού, θέλω να λαμβάνουν περισσότερο υπόψη", είπε και έστειλε το μήνυμα στο Τορίνο: "τους λέω: δέστε την απόδοσή μου με την Under 21, χωρίς πολεμική, ήρεμα αλλά και με συναίσθηση. Εγώ βρίσκομαι εδώ, στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και για να στείλω καθαρά μηνύματα στη Juventus. Όταν ο Ranieri μ' έβαλε να παίξω πιστεύω ότι έδωσα τη συνεισφορά μου αλλά δεν μου έδωσαν ποτέ τη δυνατότητα να έχω συνέχεια στην απόδοσή μου. Αντίθετα, ανεξήγητα με ξέχασαν. Και ας μην μιλάμε για ανταγωνισμό με τον Del Piero: παίξαμε τόσες φορές μαζί και τα πήγαμε καλά: δεν είναι γι' αυτό που με κράτησαν έξω για τόσο πολύ"...

De Ceglie: θέλω να μείνω, να δείξω ότι το αξίξω

Καθαρό μήνυμα έστειλε και ο De Ceglie τον οποίο η Juventus φέρεται να υποσχέθηκε, κατά συνιδιοκτησία, στη Napoli: "εγώ δεν έχω τίποτα κατά της Napoli αλλά σε μένα κανείς δεν είπε ότι πρέπει να αφήσω τη Juve: είμαι ένας παίχτης της Juve, αυτή τη στιγμή και θέλω να μείνω στη Juve για να αποδέιξω ότι το αξίζω". Σωστά!

Πηγές: Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: