Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

O D' Agostino θέλει τη Juventus!

Ο Gaetano D' Agostino επιβεβαιώνει τις επαφές της Juventus με συνέντευξη στην "Tuttosport" όπου εκδηλώνει τη juventinita' της οικόγενειάς του, αποκαλύπτει ότι ως παιδί είχε επιλεγεί από τη Juventus αλλά κατέληξε στη Roma γιατί ήταν πιο κοντά στην πόλη του, το Παλέρμο, και διαμηνύει το όνειρό του να παίξει με τον Del Piero...
O D' Agostino περνά μια χρυσή περίοδο: τη Δευτέρα γεννήθηκε ο γιός του ο Giuseppe και ο ίδιος πια βρίσκεται στο "Coverciano" με την Εθνική του Lippi όπου σήμερα θα γιορτάσει τα 27α γενέθλιά του! "Τι γίνεται με τη Juventus;", τον ρωτάνε και εκείνος απαντά ευθέως: "και μόνο το γεγονός ότι συζητείται, είναι λόγος ικανοποίησης. Εγώ στους Pozzo (σ.σ. ιδιοκτήτες της Udinese) είπα ότι θα άφηνα την Udinese μόνο για έναν πολύ μεγάλο σύλλογο και η Juve ανταποκρίνεται σε αυτή την απαίτηση. Επιπλέον, είμαι πραγματικός juventino".

Οικογενειακά είμασταν juventini.
Στα 9 μου, με είχε δεχτεί η Juve
αλλά κατέληξα
στη Roma γιατί ήταν πιο κοντά στο Παλέρμο:

"Δεν ήταν η σωστή στιγμή τότε ενώ τώρα..."

"Καλά, αυτό το λένε όλοι", του επισημαίνεται οπότε αποκαλύπτει το οικογενειακό παρελθόν: "στην οικογένεια είμασταν όλοι juventini. Δυστυχώς, όταν ήμουν παιδί η Palermo έπαιζε στην Γ' κατηγορία οπότε ευκαιρίες να δω τα είδωλά μου δεν υπήρχαν. Θυμάμαι ακόμα όταν ο πατέρας μου πήγε να δει Napoli-Juve. Τον ζήλεψα πάρα πολύ. Αλλά πήρα το αίμα μου πίσω, χρόνια μετά, με τη φανέλα του Del Piero".
"Τις ανταλλάξατε;". "Όχι, καθόλου. Όταν έπαιζα στη Roma έβαλα να μου τη στείλει ο Peruzzi μέσω του Bruno Conti. Αυτό αποδεικνύει τη juventinita' μου. Θαυμάζω τον Del Piero απλούστατα γιατί τον θεωρώ έναν από τους καλύτερους ιταλούς παίχτες στην ιστορία", λέει και αποκαλύπτει ότι στα 9 του δοκιμάστηκε από τη Juve: "θυμάμαι, είχε έρθει να μας δει ο Cestmir Vycpalek. Πέρασα το τεστ αλλά τελικά κατέληξα στη Roma για τον απλό λόγο ότι ήταν πιο κοντά στο Παλέρμο... Δεν ήταν η σωστή στιγμή ενώ τώρα..."...

Με τον Diego μπορώ να συνυπάρξω

"Οπότε, η ιδέα να παίξεις με τον Del Piero, τριγυρνάει στο κεφάλι σου;". "Ε, εντάξει λίγο πιο πίσω... Βέβαια, τριγυρνάει στο κεφάλι μου και ας μου είπαν να περιμένων και να είμαι ήσυχος. Πράγμα που κάνω γιατί στην Udinese είμαι μια χαρά"... "Επί τη ευκαιρία, μιας και μιλάμε για πιθανούς συμπαίκτες σου, τον Diego τον είδες από κοντά". "Σίγουρα μπορούμε να συνυπάρξουμε, γιατί εμε΄να μου αρέσει να είμαι το σημείο αναφοράς μπροστά από την άμυνα και αυτός, που του αρέσει να μην εντοπίζεται, θα ήταν ελεύθερος να κινείται μπροστά".

Πηγή: Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: