Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

Del Piero: είμαι περήφανος που έπαιξα με τον Pavel Nedved,είμαι περήφανος που την Κυριακή ήταν ο capitano μου!


Ένα τρυφερό αποχαιρετισμό στον Pavel Νedved έστειλε ο Alessandro Del Piero μέσω του προσωπικού του site:
Ήταν μια πολύ σπέσιαλ μέρα.
Η σεζόν έκλεισε με μια ωραία νίκη επί της Lazio που μας επέτρεψε να πιάσουμε το στόχο που θέλαμε σε αυτό το φινάλε της σεζόν, πάει να πει τη δεύτερη θέση.
Ήταν σημαντικό να κλείσουμε το campionato με δυο νίκες και κυρίως ήταν σημαντικό που επιστρέψαμε στις νίκες μπροστά στο κοινό μας. Πραγματικά, μου έλειπε και δεν θα ήταν ωραίο να κλείσουμε το πρωτάθλημα χωρίς να ξανανιώσουμε αυτή την αίσθηση. Άλλωστε, ο Pavel δεν θα μπορούσε να κλείσει παρά μόνον έτσι, με μια νίκη.
Ήταν μια πολύ σπέσιαλ μέρα.
Ήταν για εκείνον, είναι και για μας που ακόμα δεν μας φαίνεται αληθινό ότι δεν θα τον ξαναδούμε στα αποδυτήρια, όταν θα βρεθούμε για να αρχίσουμε τη σεζόν. Είμαι περήφανος που έπαιξα με τον Pavel Nedved (και επειδή τον θυμάμαι και ως αντίπαλο και σας διαβεβαιώνω ότι είναι πολύ καλύτερα να τον έχεις με το μέρος σου...)
Είμαι περήφανος που την περασμένη Κυριακή ήταν ο capitano μου, που του έβαλα στο χέρι το περιβραχιόνιο που φοράω εδώ και τόσα χρόνια. Ήταν το ελάχιστο που μπορούσα να κάνω. Λυπάμαι πραγματικά που ο Pavel δεν θα είναι πια στο πλευρό μου τον επόμενο χρόνο, αρκεί να σκεφτούμε τι κατάφερε να κάνει φέτος: όπως όλοι οι μεγάλοι πρωταθλητές, έκλεισε ως μεγάλος. Με συνδέουν μαζί του τόσες αναμνήσεις, τόσες νίκες, καμιά ήττα, η επιλογή να μείνουμε στη Juventus και στη serie B για να επιστρέψουμε μαζί στην κορυφή. Αλλά κυρίως με συνδέουν με τον Pavel όλες εκείνες οι στιγμές, αν και ασήμαντες με την πρώτη ματιά, εκείνες οι στιγμές που ζήσαμε μαζί αυτά τα οκτώ χρόνια και που για μένα αντιπροσωπεύουν το μεγαλείο όχι μόνο του παίχτη αλλά και του ανθρώπου, του φίλου.
Ήταν όμορφο να σε "ανέχομαι" όλο αυτό τον καιρό, Pavel!
Ίσως να μην είναι τυχαίο που, τη μέρα του αντίο του Pavel άφησαν το ποδόσφαιρο και δυο μεγάλοι πρωταθλητές σαν τον Paolo Maldini και τον Luis Figo.
Ήταν μια σπέσιαλ μέρα, ναι.
Και στους τρεις απευθύνω τις καλύτερές μου ευχές για το μέλλον.
υ.γ. καθ' όσον με αφορά, θα βρεθούμε στο Pinzolo...
Alessandro

Πηγή: alessandrodelpiero.com, juventuscalcio.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: