Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Ο 18χρονος Fausto Rossi, ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα της Primavera, υπέγραψε στη Juventus ως το 2014

Ένα ένα τα διαμαντάκια της Primavera έρχονται στο φως. Σειρά ενός 18χρονου ταλέντου που βρίσκεται στη Juventus εδώ και ...13 χρόνια (!), απ' όταν έφτασε στη Σχολή Ποδοσφαίρου, και σήμερα υπέγραψε το συμβόλαιο που τον δένει με τη Juventus ως τον Ιούνιο 2014.
Γεννημένος στο Τορίνο στις 3 Δεκεμβρίου 1990, ο Fausto Rossi έπαιξε σε όλες τις νεανικές ομάδες της Juventus, το καλοκαίρι προπονήθηκε με την ανδρών και στα φιλικά "χόρεψε" τον Maicon ενώ άφησε άριστες εντυπώσεις κατά της Manchester United. "Είμαι πολύ ικανοποιημένος γι' αυτή τη συμφωνία γιατί μου επιτρέπει να συνεχίσει το δεσμό μου με το σύλλογο που διαρκεί εδώ και τόσα χρόνια. Το 2008 ήταν μια χρονιά αξέχαστη και αυτό το 2009 ξεκινά ακόμα καλύτερα. Σήμερα είναι μια ειδική μέρα και είμαι διπλά χαρούμενος γιατί οι συμπαίκτες μου της Primavera κέρδισαν την Cagliari και έβαλαν τις βάσεις για την πρόκριση στα ημιτελικά του Κυπέλλου Ιταλίας. Εγώ αποθεραπεύομαι από ένα τραυματισμό και υπολογίζω να επανέλθω το συντομότερο δυνατό: ίσως ήδη το Σάββατο με τη Bologna ή την επόμενη βδομάδα όταν θα 'χουμε το ματς που περιμένουμε περισσότερο: το ντέρμπυ με την Torino".

Δεν υπάρχουν σχόλια: