Τις τελευταίες ώρες πριν τη συνάντηση κορυφής με την ιταλική κυβέρνηση (αναλυτικά εδώ) όπου θα συζητηθεί η ενίσχυση της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, ο πολιτικός κόσμος και τα συνδικάτα έχουν τοποθετηθεί ζητώντας γενναία και σφαιρική αντιμετώπιση του προβλήματος.
"Άκουσα ότι γίνεται λόγος για ένα πακέτο 300 εκατ. και νομίζω ότι είναι λίγα δεδομένου ότι ο Sarkozy στη Γαλλία βάζει 5 δισ. Υπάρχει ένα ζήτημα ίσων όρων σε διεθνές επίπεδο", σημείωσε χαρακτηριστικά ο δήμαρχος του Τορίνο και στέλεχος του Δημοκρατικού Κόμματος Chiamparino. Σε αυτό το επίπεδο επισημαίνεται ότι τα κίνητρα που δόθηκαν σε Γερμανία και Γαλλία για την αγορά νέων αυτοκινήτων οδηγεί ήδη σε αύξηση πωλήσεων: κατά 200.000 οχημάτων στη Γερμανία, 100.000 στη Γαλλία... "Να υποστηρίξουμε την αυτοκινητοβιομηχανία αλλά στην κατεύθυνση της οικολογικής ανανέωσης και χωρίς να απομονώσουμε την κρίση της από την κρίση της βιομηχανίας συνολικά", σημείωσε ο ηγέτης της κεντροαριστερής αντιπολίτευσης Veltroni.
Πάντως, το προσωρινό κλείσιμο εγκαταστάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας πανευρωπαϊκά αναμένεται να οδηγήσει σε μείωση παραγωγής η οποία, κατά το Ινστιτούτο Ihs υπολογίζεται κατά μέσο όρο στο 25% για το πρώτο τρίμηνο -για τη Fiat γίνεται λόγος για 19%.
Πηγή: La Stampa
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου