Πέμπτη 29 Ιανουαρίου 2009

Η Lanus δηλώνει ότι κρατάει τον Salvio και ο Buffon καθησυχάζει τους φιλάθλους

Ένας μεταγραφικός στόχος της Juventus (και όχι μόνο), ο 19χρονος Eduardo Salvio, φαίνεται ότι δεν πρόκειται να μετακινηθεί... Ο νεαρός παίχτης, τον οποίο φέρεται να εκτιμά δεόντως ο Diego Maradona, ενδιαφέρει Juve, Inter αλλά και Zenit. Μετά τις έντονες κινήσεις των τελευταίων ημερών, όμως, ο αντιπρόεδρος της Lanus, Nicola Russo, δήλωσε στις εφημερίδες της Αργεντινής ότι ο παίχτης θα μείνει εκεί ως το 2010: "δεν λάβαμε καμιά προσφορά από τη Juventus. Ο Salvio για μας είναι ένας σημαντικότατος παίχτης και το αποδεικνύει και στο τουρνουά Under-20 στη Βενεζουέλα. Πολιτική του συλλόγου μας είναι να βοηθάμε τα ταλέντα μας να ωριμάσουν βάζοντας τους να παίζουν τουλάχιστον δυο σεζόν με τη φανέλα μας. Τα λεφτά δεν μας ενδιαφέρουν και ο Salvio θα μείνει με μας ως τον Ιούλιο του 2010"... Σαν προσπάθεια να ανεβάσει την τιμή ακούγεται...

Buffon: δεν ξέρω αν είναι εκείνου του επιπέδου ο Diego

Ο Buffon έβαλε τα πράγματα στη θέση τους μιλώντας για τον Diego στην εκπομπή "Permette Signora" του Sky. Αφού σημείωσε, μόλις του ανέφεραν το όνομα του Βραζιλιάνου, ότι μπαίνουμε σε συζήτηση για θέματα τακτικής και ευτυχώς ο ίδιος είναι παίχτης και όχι προπονητής, απάντησε: "το μόνο πράγμα που μπορώ να πω είναι ότι στον κόσμο παίχτες που να έκαναν μια ομάδα να κερδίσει είναι πραγματικά λίγοι και γι' αυτούς πιστεύω ότι κάποιες ιδιαίτερες προσπάθειες πρέπει να γίνονται (σ.σ. για να αποκτηθούν). Ο Diego, δεν ξέρω ακόμα αν μπορεί από μόνος του να κάνει μια ομάδα να κερδίσει ή όχι. Ως τώρα, τέτοιου είδους παίχτες είδα μόνο τον Maradona, τον Pele' και λίγο τον Platini. Γι' αυτό, αν ο Diego είναι εκείνου του επιπέδου, απαντώ ναι, αλλά δεν ξέρω αν είναι εκείνου του επιπέδου", συμπλήρωσε αιχμηρά...

Οι φίλαθλοι δύσκολα θα έχουν με μένα άσχημες εκπλήξεις

Στην ίδια συνέντευξη ο Buffon ρωτήθηκε πόσο θα κοστολογούσε τον εαυτό του αν ο Kaka' στοιχίζει 110 εκατ. και απάντησε: λιγότερα, λόγο ηλικίας και ρόλου αν και, θύμισε, έκανα και εγώ την οικονομία να γυρίσει με τη μεταγραφή μου... Και εκείνο το όνειρο να παίξεις έξω, πότε θα το πραγματοποιήσεις; Όσο θα είμαι σε καλή κατάσταση για να μη χαλάσω τη φήμη μου, διαφορετικά προτιμώ να μείνω εδώ και να τελειώσω την καριέρα μου, απάντησε. Με δυο λόγια, του είπανε, οι φίλαθλοι της Juventus να ανησυχούν; "απολύτως όχι. Με τους φιλάθλους της Juve έχω μια πολύ σπουδαία σχέση και σκέφτομαι χωρίς αλαζονεία ότι είμαι ένα πρόσωπο που μπορεί κανείς να εμπιστεύεται, με εμένα δυσκολότατα θα έχουν άσχημες εκπλήξεις με την έννοια ότι είμαι ένα πρόσωπο πολύ καθαρό, διάφανο και επομένως άσχημες εκπλήξεις δεν θα έχουν ποτέ"...
Εκτίμησε ακόμα ότι ο Nedved δεν δείχνει διατεθειμένος να αποχωρήσει και έτσι όπως προπονείται "πιστεύω ότι μπορεί ακόμα να μας δώσει ένα χεράκι" ενώ όσον αφορά τον ίδιο είπε ότι του λείπουν, κατά σειρά, το Κύπελλο Πρωταθλητριών, το Διηπειρωτικό και το Euro "και είμαι πεισμένος ότι κάποιο απ' αυτά θα το κερδίσω"... Μακάρι!

Πηγές: Corriere dello Sport, TMW

Δεν υπάρχουν σχόλια: