Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Xάος με τον Sissoko

Πόλεμος δηλώσεων τις τελευταίες ώρες με τη Juventus να κατηγορεί τον παίχτη ότι προσπαθεί να φύγει προφασιζόμενος ασθένεια και εκείνον να τα ρίχνει σε Marotta, Del Neri...
Εδώ και μέρες από τη Juventus διοχετευόταν μια δυσαρέσκεια για τον Sissoko στον οποίο αποδίδονταν περίεργες αρρώστιες. Μάλιστα σήμερα ο Marotta επιτέθηκε ευθέως στον παίχτη δηλώνοντας στον Corriere dello Sport πως "δεν ξέρουμε τι έχει και εγώ το λέω πολύ πολεμικά. Πρέπει να λύσουμε αυτή την ιστορία. Πρέπει να δείξει μεγάλο σεβασμό απέναντι στο σύλλογο και τους φιλάθλους. Στο μεταξύ θα πρέπει να διαπιστώσουμε ποιοί είναι αυτοί οι διάφοροι πόνοι που νιώθει κάθε φορά (ήδη το απόγευμα σήμερα η Juventus εξέδωσε ιατρικό ανακοινωθέν όπου τονίζεται ότι δεν εντοπίστηκαν βλάβες, αναλυτικά εδώ). Αν θέλει να φύγει, να ξέριε ότι θα φύγει με τους δικούς μας όρους και όχι μέσω των δικών του στρατηγικών. Ως τώρα δεν έχουμε λάβει κανένα αίτημα γι' αυτόν"...

Η απάντηση του Sissoko

Μέσω του γαλλικού sute Φοοτball365 έφτασε, ιδιαίτερα σκληρή, η απάντηση του Sissoko: "δεν έδειξα ποτέ έλλειψη σεβασμού απέναντι σε οποιονδήποτε και κυρίως απέναντι στους φιλάθλους που πάντα με υποστήριζαν και μου έδιναν κουράγιο και όταν ήμουν άσχημα. Όσον αφορά στη Juve, οι παράγοντες θέλουν να με πουλήσουν από τις αρχές της χρονιάς. Και μερικές φορές προσπαθούν να με συμπεριλάβουν σε συμφωνίες που εμένα δεν μου αρέσουν. Με πρότειναν στη Wolfsburg στο πλαίσιο της επιχείρησης Dzeko. Όταν ο ανταγωνισμός είναι υγιής εγώ δεν έχω προβλήματα. Αλλά δεν είναι πια αυτή η περίπτωση. Ο Del Neri μου δίνει προσοχή και με χαιρετάει μόνον όταν με χρειάζεται. Διαφορετικά δεν με υπολογίζουν. Δεν θέλω να κάνω πολεμική αλλά δεν είμαι εμπόρευμα", είπε. Και πρόσθεσε: "αν κάποιος έδειξε έλλειψη σεβασμού αυτός είναι η διοίκηση της Juve απέναντί μου και όχι ανάποδα. Τραυματισμός; Ξέρουν ότι έκαναν ένα λάθος σε ό,τι με αφορά και τώρα κατασκευάζουν ότι δεν έπαιξα στη Napoli γιατί αρνήθηκα να το κάνω. Αλλά είναι εντελώς ψέμα. Αν δεν αγωνίστηκα είναι επειδή έχω μια φλεγμή στον τετρακέφαλο και δεν ήθελα να ρισκάρω να χτυπήσω (σ.σ. το είχε ανακοινώσει και ο Del Neri παραμονές του ματς ως δήλωση του παίχτη, εδώ). Τη μια μέρα είμαι προς πώληση, την άλλη όχι. Ο Melo τρώει τρεις αγωνιστικές και εγώ δεν είμαι πιά υπό μεταγραφή. Δεν γίνεται έτσι. Υπάρχουν σύλλογοι που ενδιαφέρονται για μένα. Αλλά θέλουν να δώσουν την ευθύνη μόνο σε μένα γι' αυτές τις δυο συνεχόμενες ήττες"...
Συνάντηση διοίκησης-Sissoko την επομένη, εδώ.
Πηγές: Corriere dello Sport, Football365.fr

3 σχόλια:

magica juve είπε...

μπαχαλο και απο το κακο στο χειροτερο...

Un Gobbo ad Atene είπε...

Ακατανόητα πράγματα! Αυτά λύνονται σιωπηρά και γρήγορα, όχι με δημόσιες δηλώσεις στυλ τηλεπαράθυρα!

Παναγιώτης είπε...

Οι ήττες φέρνουνε μουρμούρα, η μουρμούρα φέρνει χάος... Αυτό γίνεται στην ομάδα αυτή την στιγμή. Συμφωνώ με Gobbo: δε γίνεται να κάνουμε τατιανιές και να γίνουμε μεσημεριανή εκπομπή για τον Sissoko και τον κάθε Sissoko! Ντροπής πράγματα είναι αυτά. Να πάει στο καλό το παλικάρι αν είναι να φύγει και τον ευχαριστούμε, αλλά δεν είναι συμπεριφορά αυτή τώρα!