Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Ο Boniperti εύχεται στον Del Piero να ακολουθήσει τα βήματά του και να γίνει πρόεδρος

Ευτυχής που είναι αυτός που ισοφαρίζει τα ρεκόρ μου, σημαίνει ότι είδα μακριά όταν τον έφερνα στη Juventus
Άλλο ένα ρεκόρ του θρυλικού Giampiero Boniperti ετοιμάζεται να καταρρίψει απόψε ο Del Piero (αναλυτικά εδώ) και ο Boniperti δηλώνει ευχαριστημένος που τα ρεκόρ του καταρρίπτονται από αυτόν τον οποίο, επιπλέον, βλέπει ως τον κατάλληλο μελλοντικό πρόεδρο, στα βήματά του.
"Αν τα ρεκόρ μου καταρρίπτονται από τον Del Piero πάει να πει ότι πέτυχα στην αγορά του, είδα μακριά...", χαμογελάει και το μυαλό του γυρνά σε εκείνο το μακρινό 1993 όταν τον έφερε στη Juventus: "θυμάμαι όταν πήγα να τον δω, πώς μου μιλάγανε γι' αυτόν ο Causio και ο Vycpalek, για τις συναντήσεις για να τον πάρω μιας και ο Puggina, ο πρόεδρος της Padova ήταν πίστης milanista και θα ήθελε να τον πουλήσει στους rossoneri. Είδα αμέσως ότι είχε τη στόφα του πρωταθλητή, ήταν ένας νέος που είχε τεχνική και κλάση. Αλλά ήμουν και τυχερός στην επιλογή. Ακουγόμαστε ακόμα συχνά και είμαι πολύ ικανοποιημένος γι΄αυτόν, για αυτό το αποτέλεσμα. Και έπειτα, όσο είναι ο Alex να με ισοφαρίζει είμαι χαρούμενος, ενώ αν ήταν κάποιος άλλος θα με σταναχωρούσε λιγάκι για τα χαμένα ρεκόρ", λέει ο Boniperti που σε ένα μόνο δεν μοιάζει με τον Alex: εκείνος εγκατέλειψε νωρίτερα: "εγώ εγκατέλειψα στα 33 όταν είδα ότι τα πιτσιρίκια, ακριβώς σαν τον Del Piero περνάγανε μπροστά μου γιατί τρέχανε περισσότερο από μένα. Σε εκείνο το σημείο είπα τέρμα, χωρίς να το ξανασκεφτώ ή να μετανιώσω"...
Όταν φτάσει εκείνη η ώρα για τον Alex, ο Boniperti του εύχεται να ακολουθήσει τη δική του πορεία: "είναι ένα χρυσό παιδί, έχει τα προσόντα για να ακολουθήσει καριέρα παράγοντα. Θα τον έβλεπα πολύ καλά ως μελλοντικό πρόεδρο της Juventus, θα ήμουν ευτυχής αν με διαδεχόταν σε αυτή τη θέση".

Πηγή: Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: