Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2008

Η Juve αξιολογεί τον Diego

Η "Tuttosport" επιμένει ότι η σχέση Diego-Juve έχει βάθος και μέλλον. Ανάμεσα στις 42.000 θεατές του Werder Brema-Colonia (3-1 με τον Diego να ανοίγει το σκορ στο 15'), η εφημερίδα αποκαλύπτει ότι υπήρχε και ο Biagio Galli­vanone, ένας κυνηγός ταλέντων (είχε ανακαλύψει τον Zambrotta) που πλέον δουλεύει για τη Juve και στον οποίο έχει ανατεθεί να δει κατά πόσο ο 23χρονος διεθνής Βραζιλιάνος είναι συμβατός με το παιχνίδι και τους μηχανισμούς της Juve. Σοβαρή αντιμετώπιση, αν μη τι άλλο...

"Θέλω μια μεγάλη ομάδα για να κερδίσω το Champion League"

Ο ίδιος ο Diego μίλησε χθες στην εφημερίδα. Και όταν ρωτήθηκε αν το φιλικό της Βραζιλίας θα του δώσει την ευκαιρία να μιλήσει με τους Βραζιλιάνους που παίζουν στην Ιταλία για μια μετακίνησή του στην Ιταλία, γελάει και απαντά διπλωματικά: "δεν θα ήταν κάτι νέο. Kakà, Mai­con, Julio Cesar, όλοι μου μιλάνε για την Ιταλία. Ας το θέσουμε ως εξής: στα 23 μου έχω πετύχει αρκετούς στόχους: είμαι διεθνής, έχω κερδίσει αρκετούς τίτλους και μια σημαντική καριέρα μπροστά μου. Το να πω ότι το μέλλον μου είναι στην Ιταλία είναι πολύπλοκο, γιατί το μέλλον δεν το γνωρίζω. Πάντως, σε αυτή τη στιγμή της καριέρας, νιώθω την ανάγκη να παίξω σε ένα από τα βασικά ευρωπαϊκά club, θέλω να κερδίσω το Champions League, ει δυνατόν όχι μόνο μια φορά. Αυτό μπορώ να το πω με κάθε ειλικρίνεια"...

"Del Piero; Πολύ μεγάλος"

Βέβαια, κάνει τον ανήξερο για τις συναντήσεις του πατέρα του στο Τορίνο πριν από ένα εικοσαήμερο, αλλά στέλνει ένα διπλωματικό μήνυμα: "είδα τι πέτυχε ο Del Piero στο "Bernabeu". Δεν είναι ίδια όλο τα γκολ και το να βάλεις δυο σε εκείνο το γήπεδο σε ένα τερματοφύλακα σαν τον Casillas, σημαίνει ότι είσαι πολύ μεγάλος"...

Ενδιαφέρονται Tottenham και Arsenal

(Update, 18/11) Ο αθλητικός διευθυντής της Werder Klaus Allofs διαμήνυσε πως ο σύλλογός του δεν σκοπεύει να κάνει εκπτώσεις από τα 30 εκατ. για τον Diego καθώς μάλιστα η "Daily Star Sunday" αναφέρει ότι δυο ομάδες της Premier League, η Tottenham και η Arsenal ενδιαφέρονται για τον Βραζιλιάνο άσο.

Πηγή: Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: