Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2008

Ο Dunga άφησε τον Amauri στο Lippi

Αναστεναγμός ανακούφισης στην Εθνική: ο Amauri δεν περιλαμβάνεται στον κατάλογο των παιχτών που κάλεσε ο Dunga για το φιλικό της 19ης Νοεμβρίου με την Πορτογαλία -προτίμησε τον Adriano. Έτσι, παραμένει εφικτή πλέον η κλήση του Amauri από τον Lippi που περιμένει να δοθεί στον παίχτη το ιταλικό διαβατήριο: "έχω μιλήσει μια φορά μαζί του (σ.σ. με τον Amauri) και του είπα πως από τη στιγμή που θα είναι Ιταλός και μόνο από εκείνη τη στιγμή, θα λάβω υπόψη μου τη δυνατότητα να τον καλέσω", είπε διπλωματικά στον "Sky" ο Lippi ο οποίος είναι γνωστό ότι έχει ζητήσει εδώ και μήνες τη βοήθεια της Juventus για να επιταχυνθούν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες που θα επιτρέψουν στον Amauri να πολιτογραφηθεί Ιταλός. (update) Προσπάθειες που εντείνονται -τον Ιανουάριο ο Amauri κλείνει 10ετία στην Ιταλία οπότε με τις σωστές ενέργειες στο υπουργείο Εσωτερικών θα μπορούσε, γράφει η "La Stampa", μέχρι και να προλάβει το φιλικό Ιταλίας-Βραζιλίας που προγραμματίζεται για τις 11 Φεβρουαρίου στο Λονδίνο. "Ποιον δεν θα βόλευε ένας πρωταθλητής σαν και αυτόν", συμπλήρωσε άλλωστε ο Lippi.

Amauri: "Εθνική μου είναι η Juve"

Ο ίδιος ο παίχτης, που αποκάλυψε ότι ζήτησε συγγνώμη από το Ranieri γιατί όταν τον αντικατέστησε στο ματς με τη Roma έδειξε τη δυσαρέσκειά του, σε δηλώσεις του πριν γίνουν γνωστές οι αποφάσεις του ομοσπονδιακού τεχνικού της Βραζιλίας είχε πει: "δεν μπορώ να έχω προτιμήσεις: είμαι περήφανος που είμαι στο επίκεντρο της προσοχής των δυο Εθνικών που έχουν κερδίσει τους περισσότερους τίτλους στον κόσμο. Ζω την κάθε μέρα. Για τώρα λέω: η Εθνική μου είναι η Juve". Στο πολύ πρόσφατο παρελθόν, πάντως, είχε δείξει μια προτίμηση: στους azzurri... Η σύζυγος του, μάλιστα το είχε πει ακόμα πιο καθαρά: "εγώ θα έλεγα περισσότερο Ιταλία παρά Βραζιλία, και επειδή έχει ιταλικές ρίζες".

Δεν υπάρχουν σχόλια: