Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου 2009

Tardelli: o Marchisio είναι πιο επαγγελματίας από μένα...

Με μια μεγάλη συνέντευξη μαζί του, τίμησε η "Tuttosport" τα 55α γενέθλια του Marco Tardelli και η κουβέντα μαζί του δεν μπορούσε παρά να περιστραφεί γύρω από τη Juve και τον Claudio Marchisio που όλο και περισσότεροι παραλληλίζουν με εκείνον.

Είναι πλήρης παίχτης, κατάλληλος
για όλες τις θέσεις στη μεσαία γραμμή

"Είναι ένα παιδί που μου αρέσει πάρα πολύ. Τελευταία φορά τον είδα στο Τορίνο με την Εθνική στο ματς κατά της Βουλγαρίας. Ο Marchisio δεν είναι πια μια υπόσχεση, είναι ήδη ένα εξαιρετικός παίχτης", είπε ο Tardelli που διέγνωσεως μεγαλύτερη αρετή του 23χρονου bianconero, που έχει συμβόλαιο με τη Juve ως το 2014, ότι "μπορεί να καλύψει όλους τους ρόλους στη μεσαία γραμμή, αριστερά, δεξιά, στη μέση: όπου και να τον βάλεις, τραβάει. Εγγυάται πάντα υψηλή απόδοση και λύνει τόσα προβλήματα του Ferrara", σημείωσε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του '82 που συμπλήρωσε πως όταν επιστρέψει και ο Sissoko και έχοντας και τον F.Melo, η Juventus "θα έχει στην διάθεσή της μια μεσαία γραμμή υψηλότατου επιπέδου".
Και η σύγκριση του Marchisio μαζί του; "Αυτού του είδους οι συγκρίσεις δεν μου αρέσουν. Σίγουρα είναι πλήρης παίχτης, όπως ήμουν εγώ. Ίσως να είναι και πιο επαγγελματίας από μένα που δεν ήμουν και τόσο", κατέληξε γελώντας.

Η Juve νικάει χωρίς βασικούς παίχτες: θεμελιώδες

Και η Juventus, πώς του φαίνεται; "Δεν έχουν παίξει πολύ καλά ως τώρα αλλά στο πρωτάθλημα νικάνε συνέχεια και χωρίς σημαντικούς παίχτες. Και αυτό είναι θεμελιώδες", τόνισε επισημαίνοντας ότι μια νίκη επί της Genoa θα είναι πολύ σημαντική.

Πηγή: Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: