Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2009

Ο Ferrara διαμαρτύρεται για το γκολ που ακυρώθηκε: μου έκοψαν 2 βαθμούς, λέει και απαντά με ειρωνικές αιχμές στον Gasperini

Ακόμα και η διόλου φιλική προς τη Juventus, "Gazzetta dello Sport" κάνει λόγο για "κανονικό γκολ που ακυρώθηκε" και σημειώνει ότι "ένα βάρος στο παιχνίδι πέφτει από την απόφαση του διαιτητη Saccani να ακυρώσει ένα έγκυρο γκολ του Iaquinta"... Ακριβώς ίδια διατύπωση και στο site της "Corriere dello Sport", εφημερίδας της Ρώμης. Και, βέβαια, της "Tuttosport": "Αδικία".
Δεν μάσησε τα λόγια του μετά το 2-2 με τη Genoa ο Ciro Ferrara: "εγώ θέλω να μιλήσω για το γκολ. Δεν υπήρχε οφσάιντ και προκαλεί θλίψη γιατί μετά το γκολ του Iaquinta φάγαμε το 2-1: άλλαξε το παιχνίδι και έπειτα υπήρξε και άλλο ένα...".

Ειρωνική απάντηση στον Gasperini:
είμαι πρώτος, αν είχα λίγη εμπερία παραπάνω...

Έξαλλος με τον επόπτη Papi (και που να θυμόταν ότι με αλλοπρόσαλλες αποφάσεις του διαιτητή Trefoloni η Genoa γονάτισε τη Napoli), ο Ferrara συνέχισε: "τα στημένα είναι ένα χαρακτηριστικό μας: αλλά είμαστε απογοητευμένοι, η εμφάνιση ήταν σπουδαία. Εγώ προπονώ εδώ και λίγο καιρό -λέει αφήνοντας μια αιχμή για τις δηλώσεις εναντίον του από τον Gasperini- αλλά αξίζαμε τη νίκη. Το αποτέλεσμα είναι αρνητικό αλλά ο δρόμος μας είναι ο σωστός, η προσοχή ήταν αυτή που έπρεπε. Είναι περίεργο: με τη Livorno ο Buffon έκανε τέσσερις αποφασιστικές αποκρούσεις. Αυτή τη φορά με τη Genoa, που στην έδρα της είναι μια ομάδα πολύ δυνατή, δυο κατεβασιές και δυο γκολ. Είμαι πολύ στεναχωρημένος. Δεν ξέρω πως την είδαν οι άλλοι αλλά εγώ είδα μια πολύ μεγάλη Juve και μου αφαιρέσαν τουλάχιστον ένα γκολ. Και για ελάχιστα έχασε την πολύ μεγάλη ευκαιρία ο Iaquinta: το καταλαβαίνω, δεν ήταν εύκολο να αξιολογήσει αλλά είναι άλλο τόσο αλήθεια ότι είμαστε πραγματικά άτυχοι. Μακάρι στο μέλλον για μερικά εκατοστά θα τύχει κάτι υπέρ μας. Η Genoa έκανε δυο όμορφα γκολ,, αυτό το αναγνωρίζω. Ο Amauri και άλλοι είχαν ευκαιρίες για γκολ για να αλλάξουν πρόσωπο στο ματς νωρίτερα, μπορούσαμε να κλείσουμε το παιχνίδι στο πρώτο ημίχρονο αλλά εγώ αυτή τη φορά ενθουσιάζομαι με την απόδοση, για όλα τα παιδιά και συγχαρητήρια και σε όσους μπήκαν αλλαγή. Με ένα Trezeguet αποφασιστικό. Είμαι πρώτος στη βαθμολογία: με λίγη εμπειρία παραπάνω -πρόσθεσε αφήνοντας άλλη μια αιχμή κατά του Gasperini- μακάρι θα είχα κερδίσει το παιχνίδι και ίσως να φταίω εγώ. Ίσως μπορούσα να κάνω κάτι παραπάνω για να κάνω την ομάδα μου να κερδίσει", συμπλήρωσε ειρωνικά ο Ciro Ferrara.
"Η τακτική; Στο πρώτο μέρος είμασταν με το 4-3-3 πηγαίνοντας στην επίθεση ψηλά με τον Camo και τον Iaquinta: δυσκολέψαμε τη Genoa
".

Iaquinta: ήταν κανονικό και οι βαθμοί ήταν τρεις!
Και, μπράβο στον Ferrara που μας κατέβασε με 4-3-3!

(Update) Στην ίδια γραμμή με τον Ferrara και οι παίχτες με πρώτον τον Iaquinta που μετά το ματς μίλησε και για το γκολ που έχασε: "εγώ είμαι ικανοποιημένος για την εμφάνιση τη δική μου και της ομάδας, κάναμε μια πολύ σπουδαία εμφάνιση και οι βαθμοί έπρεπε να είναι τρεις. Η φάση του πρώτου γκολ ήταν εκπληκτική, αλλά η κίνηση του Ferrara να βάλει το 4-3-3 ήταν αποφασιστική. Το τέρμα που έχασα μπροστά στον Amelia; Άκουσα ένα σφύριγμα στο γήπεδο, ένα σφύριγμα από την εξέδρα με δούλεψε. Μετά έκανα και άλλο ένα κανονικό και η στεναχώρια είναι μεγάλη: κοιτάω την εικόνα και ήταν κανονικό"...

F.Melo: ήταν δυο σημαντικοί βαθμοί, δύσκολα καταπίνεται
η ακύρωση του γκολ. Συγχαρητήρια στον προπονητή μου!

"Ικανοποίηση και οργή": έτσι συνοψίζει τα συναισθήματά του ο Felipe Melo. "H Juve είναι μεγάη και εγώ είμαι εξοργισμένος: αυτοί ήταν δυο σημαντικοί βαθμοί για μας, πάρα πολύ σημαντικοί", είπε τονίζοντας ότι αυτή η σεζόν "είναι δική μας, πρέπει να είναι. Δύσκολο να μιλήσεις για τον διαιτητή αλλά το γκολ που ακυρώθηκε χωρίς οφσάιντ, δύσκολα καταπίνεται. Η Juve έκανε σπουδαία δουλειά, απέδειξε τη μεγαλοσύνη της. Τακτικά αλλάξαμε λίγο αλλά η Juve έτσι είναι: είμαστε δυνατοί και με το νέο σύστημα παιχνιδιού. Συγχαρητήρια στον προπονητή μου: είδατε πόσο τρέχω και τι εκρξκτικός ήμλυν στο 94'... Ο αστράγαλος; Έφαγα μια κλωτσιά αλλά άντεξα και είμαι καλά,. Εγώ με τη Bologna θα παίξω".

Trezeguet: πολύ σπουδαία απόδειξη ωριμότητας.
Είμαστε σπουδαίο κουαρτέτο στην επίθεση...

"Πολύ μεγάλη απόδειξη ωριμότητας" χαρακτήρισε την ισοπαλία με τη Genoa ο Trezegeuet που δεν θέλησε να σχολιάσει ευθέως το οφάιντ: "ήμουν γυρισμένος αλλά ας ξαναδούμε τις φάσεις στην τηλεόραση", είπε για να συμπληρώσει ότι "ίσως αξίζαμε κάτι παραπάνω". Όσον αφορά τον ίδο, τόνισε ότι με τον Amauri και τον "SuperIaquinta, είμαστε ένα πολύ δυνατό κουαρτέτο, επανέρχεται τώρα και ο Del Piero"... Σε αυτό το πνεύμα υπογράμμισε ότι θα δώσει το παν όποτε του το ζητήσει ο προπονητης του, εγκωμίασε τον Amauri στον οποίο ευχήθηκε να σκοράρει σύντομα: "με τις συμβουλές μου θα προσπαθήσω να τον βοηθήσω μιας και ο Amauri βοηθά τους άλλους".

Marchisio: σπουδαίο δείγμα γραφής

(Update 2) Ο Marchisio έπαιξε άλλο ένα σημαντικότατο ματς απέναντι στον Gasperini, που τον ξέρει από τα νεανικά τμήματα της Juventus και μπροστά στα μάτια του Lippi που ήταν στην εξέδρα και στον οποίο ο νεαρός μέσος αφιέρωσε μια σκέψη: "η κλήση στην Εθνική μου έδωσε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, τώρα νιώθω πολύ πιο σίγουρος χάρη ακι στην εμπιστοσύνη της ομάδας και του mister. Η φάση στο γκολ του Iaquinta; Είδα τον Camoranesi στη μέση και σέντραρα με τη σκέψη ότι θα σούταρε εκείνος. Σήμερα λυπούμαστε που δεν κερδίσαμε, είχαμε έρθει με αυτό το σκοπό εδώ. Δώσαμε ένα σπουδαίο δείγμα γραφής εναντίον μιας δυνατής ομάδας".
Gasperini: κρίμα, αν και μπορούσαμε να φάμε 3ο...
Δεν νιώθω καμιά ζήλια για τον Ferrara, είμαι σπίτι μου εδώ...

"Κρίμα, χάσαμε μια νικη λίγα λεπτά πριν το τέλος", ήταν η πρώτη αντίδραση του Gasperini που πάντως έσπευσε να προσθέσει ότι η ομάδα του "θα μπορούσε να έχει βάλει ένα τρίτο γκολ αλλά και να έχει δεχτεί"... Και αφού απέδωσε τις αλλαγές στο δεύτερο μέρος και το ότι γύρισε στην άμυνα με τέσσερις, στον τρόπο που αναπτυσσόταν ο Camoranesi, συνέχισε την πολεμική με τον Ciro Ferrara, παρ' ότι είπε ότι δεν θέλει... "Δεν αναφερόμουνα στον Maradona, τον Ferrara ή τον Leonardo. Σημαντικότατοι σύλλογοι όπως η Juve και η Milan εμπιστεύονται την ομάδα σε τεχνικούς χωρίς πρακτική: ενεδεχομένως η επικοινωνία, το χάρισμα να είναι παράγοντες που έγιναν αποφασιστικοί, όλα εκτός από το γήπεδο. Ο Guardiola; Δεν είναι ενδεικτικό παράδειγμα: ο Pep προπόνησε πολύ στο γήπεδο. Βλέπω τεχνικούς που παρακολουθούν τη μια προπόνηση μετά την άλλη: ενδεχομένως αυτό να έγινε ένας περιθωριακός παράγοντας. Εγώ, πάντως, δεν ήθελα, δεν νιώθω καμιά ζήλια: αυτό εδώ είναι το σπίτι μου και θα ήθελα η χαρά μου στη Genoa να μείνει αυτή. Η ζήλια δεν είναι δικό μου συναίσθημα", ισχυρίστηκε...
Ωστόσο, δεν μπορεί να μην θυμηθεί κανείς ότι ήταν σχεδόν ο μόνος που υποστήριξε τον Mourinho πέρυσι κατά του Ranieri (ως προπονητή της Juve) και βέβαια δεν μπορεί κανείς να μην παρατηρήσει ότι ο νεαρός και άπειρος Ferrara του έβαλε τα γυαλιά και τον ανάγκασε να αλλάξει τρόπο παιχνιδιού...
Buffon: μεγάλη Juve, απόδειξη ισχύος το πόσο
περιορίσαμε τη Genoa, με μας δημιούργησε λίγο.
Και τώρα, ας πα΄ψουν να διαμαρτύρονται οι άλλοι...

(Update 3) Ούτε του Buffon δεν του πήγε κάτω το 2-2: "ήταν ένα σπουδαίο παιχνίδι το αποψινό της Juve: αυτή η Genoa θα προκαλέσει κρίση σε πολλές ομάδες αλλά με εμάς δεν δημιούργησεκαι πολλά. Ένα σουτ, δυο γκολ και τέρμα: πάει να πει ότι η Juve έπαιξε σπουδαία. Η λύπη είναι μεγάλη που δεν έχουμε τώρα τους τρεις βαθμούς. Τα γκολ που ακυρώθηκαν; Αν είναι υπόθεση χιλιοστών, ας μην μιλάμε για σκάνδαλο. Αλλά τότε να μη φωνάζουν ούτε οι άλλοι, πρόεδροι, προπονητές...", διαμήνυσε σοφά ο Νο 1 που χαρακτήρισε "μοναδική πραγματική απόκρουση" αυτή στο σουτ του Sculli. "Κατά τα άλλα έκανα μόνον εξόδους. Τα δυο γκολ πραγματικά δεν αποκρούονταν", είπε και εγκωμίασε την ομάδα ότι "έδωσε απαντήσεις μεγάλης ομάδας. Το να παραχωρείς τόσο λίγο στη Genoa είναι απόδειξη ισχύος" είπε δείχνοντας ότι η ομάδα ανταποκρίθηκε σε αυτό που είχε ζητήσει (εδώ).

Secco: o Giovinco δεν φεύγει τον Ιανουάριο
Είμαστε ικανοποιημένοι απ' το Ferrara, mister Gasperini

Με "τον πιο απόλυτο τρόπο" ξέκοψε ο Alessio Secco, αθλητικός διευθυντής της Juventus τις φήμες ότι ο Giovinco θα δοθεί δανεικός τον Ιανουάριο: "η σεζόν μόλις ξεκίνησε και εμείς είμαστε ικανοποιημένοι απ' το Giovinco", είπε εκφράζοντας την πεποίθηση ότι θα καταφέριε να δείξει την αξία του παρ' ότι τον καλύπτει ο Diego.
O Secco κλήθηκε να σχολιάσει και την πολεμική του Gasperini σε βάρος του Ferrara και έσπευσε να τονίσει αποφασιστικά: "εμείς είμαστε ικανοποιημένοι από τον Ferrara. Μετά με τον Gasperini έχω μια πολύ καλή σχέση. Εμείς κάναμε τις επιλογές μας και είμαστε ικανοποιημένοι. Στο ποδόσφαιρο, όταν μιλάμε για Juve υπάρχει πάντα η φιλοδοξία να πάιξεις σ' αυτήν ή να την προπονήσεις. Αλλά, επαναλαμβάνω, είμαστε ικανοποιημένοι από τις επιλογές μας", τόνισε αιχμηρά για τρίτη φορά -άλλωστε το "μπράβο" στον Ciro είχε φτάσει ήδη πριν το ματς από την ιδιοκτησία με τις δηλώσεις του John Elkann (εδώ).
Τέλος, ο Secco δήλωσε ικανοποιημένος για τον F.Melo και σε όσους τον βλέπουν λίγο κουρασμένο, θύμισε ότι έχει παίξει βασικός στη Βραζιλία...
Πηγή: Tuttosport, Gazzetta dello Sport, Juventus.com

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

De peirazei ciro de peirazei otan tha pane oi sixamenoi apo to milano ekei mesa me katevasmena ta xeria tha xasei h genoa!thn kuriaki me authn thn orgh pou exoume pisteuo kana ntorti tha arpaksei h bologna!
dimitris thess

Un Gobbo ad Atene είπε...

Δείχνει χαρακτήρα ο Ciro. Μπράβο!