Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου 2009

Ενέσεις εμπιστοσύνης στον Sebastian Giovinco από τον Ciro Ferrara

"Όχι μόνον ο Diego": αυτόν τον τίτλο αφιέρωσε στη Juventus η "Domenica Sportiva" της Rai (η εγκυρότερη αθλητική εκπομπή της ιταλικής τηλεόρασης), εγκωμιάζοντας την εμφάνιση ολόκληρης της ομάδας μετά τον τραυματισμό του Βραζιλιάνου στο 2-0 επί της Lazio αλλά, ακόμα περισσότερο, την εμφάνιση του Sebastian Giovinco που τον αντικατέστησε επάξια και φαίνεται πολύ πιθανό να πάρει την ομάδα από το χέρι και στο ματς με τη Bordeaux την Τρίτη στο Τορίνο.
Ο ίδιος ο Sebastian, μετά το ματς είχε κεφράσει την ικανοποίησή του αλλά δεν απέφυγε να εξωτερικεύσει και την πίκρα του: "μερικές φορές μετανιώνω που είμαι Ιταλός, αν ήμουν Αργεντίνος ή Βραζιλιάνος θα έπαιζα περισσότερο. Μπροστά μου έχω τον Diego, όχι τον οποιονδήποτε αλλά ελπίζω να μπορέσω να κατεβαίνω στο γήπεδο δίπλα του και όχι μόνον όταν χτυπά", είπε ο Giovinco διευκρινίζοντας πάντως: "είμαι της Juve, έκανα τις επιλογές μου και δεν μετανιώνω που αρνήθηκα τις προσφορές που μου ήρθαν το καλοκαίρι".
Ο Ciro Ferrara, πάντως, φρόντισε να ανυψώσει το ηθικό του "μικρού": "ο Giovinco πρέπει να μείνει ήρεμος. Είμαι μέρος ενός συλλόγου που τον αξιοποίησε και πιστεύει τυφλά σε αυτόν: όταν ο Diego ζήτησε να βγει δεν σκέφτηκα ούτε στιγμή να αλλάξω το στήσιμο της ομάδας ακριβώς γιατί υπήρχε ο Sebastian έτοιμος να μπει. Μια απόδειξη με γεγονότα που δείχνουν τι σημαίνει να έχεις εμπιστοσύνη στον παίχτη".

Πηγή: La Stampa, Rai

Δεν υπάρχουν σχόλια: