Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2009

Buffon: τα scudetti που μας αφαιρέσανε, ξέρω ότι τα κέρδισα με την αξία μου!

"Με τη Juventus του Capello κέρδισα δυο scudetti που μετά ανακλήθηκαν. Για μένα δεν αλλάζει τίποτα, εγώ ξέρω τι έκανα, τι κέρδισα και τι αξίζω στη ζωή μου. Έχω τις πεποιθήσεις μου και κανείς δεν θα μου τις αλλάξει, πέραν του τι μπορεί να βγει στην επιφάνεια από τη δίκη και την δικαιοσύνη. Ο καθένας μας έχει μέσα του μια συνείδηση με την οποία συζητά, καθένας μας ξέρει τι κέρδισε στο γήπεδο με τρόπο που το αξίζει": σοφά και σαφή λόγια από τον Gianluigi Buffon σε μια συνέντευξη ποταμό στο "Sky" όπου θύμισε πως οι Agnelli έριξαν το βάρος τους για να νικήσει η Juventus τον ανταγωνισμό της Barcelona και να τον αποκτήσει με ένα ποσό ρεκόρ το οποίο τον κάνει περήφανο και θεωρεί ότι απέδειξε ότι το άξιζε και με το παραπάνω.

Πηγή: Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: