Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2008

Buffon: καμία κρίση, θα δώσουμε εμείς ένα χεράκι στο Ranieri

Μετά τον Iaquinta, και ο Buffon κατέβηκε στο μηντιακό γήπεδο για να υπερασπιστεί τον Ranieri από τις επικρίσεις και τα πρωτοσέλιδα που τον εμφανίζουν υπό κρίση: "μετά από μια σειρά παιχνιδιών χωρίς νίκη, είναι και λίγο μέρος του παιχνιδιού να διαβάζεις τίτλους για κρίση", είπε στην εκπομπή "Permette Signora" του Sky, αναφερόμενος ευθέως στο σχετικό πρωτοσέλιδο της "Tuttosport" που υποστήριζε ότι ο ρωμαίος τεχνικός είναι υπό αμφισβήτηση και παρουσίαζε τον Ciro Ferrara ως πιθανό διάδοχο. "Τα έχω συνηθίσει και δεν δίνω σημασία, αντίθετα χαμογελάω. Όσον αφορά τις κριτικές στον προπονητή, πιστεύω ότι και ο mister είναι συνηθισμένος στις φουρτούνες και δεν θα αφήσει να επηρεαστεί από τη φασαρία που υπάρχει σχετικά με αυτή τη στιγμή. Φυσικά, ένα χεράκι θα του το δώσουμε και εμείς", διαμήνυσε ο Buffon που επιστρέφει στην ενεργό δράση στο κυριακάτικο ματς με την Palermo.
Όσον αφορά αυτό καθεαυτό το παιχνίδι, ο Buffon δήλωσε με συγκαταβατικό χαμόγελο, όταν ρωτήθηκε αν είναι αποφασιστικό ματς: "Εμένα δεν μου φαίνεται τόσο σημαντικό παιχνίδι, εγώ πιστεύω ότι αντίθετα είναι ένα παιχνίδι σαν όποιο άλλο γιατί δεν βιώνω με ιδιαίτερη ανησυχία αυτή τη στιγμή. Θα παίξω το παιχνίδι με μεγάλο σεβασμό για την Palermo που είναι ποιοτική ομάδα".

Amauri: δεν βλέπω όλη αυτή την κρίση
και δεν θα πανηγυρίσω αν βάλω γκολ στην Palermo


Την εικόνα κρίσης απέκρουσε όμως και ο Amauri που, κατά την παρουσίαση του νέου παπουτσιού της Nike Juventus (πρόκειται για την "Air Tiempo Rival Premium – Juventus iD"), ζήτησε "ηρεμία": "και επειδή είμαστε στην αρχή και εγώ, ειλικρινά, δεν βλέπω όλη αυτή την κρίση για την οποία γίνεται λόγος. Εξάλλου, νομίζω ότι και οι άλλες δεν κέρδισαν πάντα ως τώρα"... Στις επισημάνσεις για το ματς με τη Bate, επικαλέστηκε την προηγούμενη εμπειρία του: "όταν συναντάς τη Juventus, και μιλάω και από προσωπική εμπειρία, δίνεις το 100%, δίνεις ό,τι έχεις και δεν έχεις. Το έκανε και η Bate και έτσι έφτασε στο 2-0. Όμως, στο τέλος δείξαμε χαρακτήρα βάζοντας ξανά τα πράγματα στη θέση τους και μάλιστα κινδύνευσε να κερδίσει. Είμαστε στο σωστό δρόμο. Κάναμε μόνο ένα 0-0, και μη ξεχνάμε ότι μπορείς να κερδίζεις και με 1-0. Αρκεί να νικάς. Ίσως να πρέπει να μάθουμε να κλείνουμε νωρίτερα τα ματς. Κατά τα άλλα πάνε όλα καλά", είπε και γύρισε την κουβέντα στην Ευρώπη: "Δεν βλέπω την ώρα να παίξω κατά της Real, θα είναι η πρώτη μου φορά και θα επιστρέψουμε φορτισμένοι μετά την παύση (για τις Εθνικές)", είπε ο Amauri που, σε αντίθεση με το Noccerino που δήλωσε ότι θα πανηγυρίσει αν βάλει γκολ στη Juve, τόνισε: "αν σκοράρω δεν θα πανηγυρίσω, για μένα είναι παιχνίδι καρδιάς. Έχω εξαιρετικές αναμνήσεις από την πόλη και μου λείπει η ζεστασιά του κόσμου, δέχθηκα ήδη πολλά τηλεφωνήματα από φίλους αλλά τώρα σκέφτομαι τη Juventus. Είμαι εδώ για να μείνω και δεν θέλω να είναι απλή παρένθεση η περιπέτειά μου in bianconero"...

Πηγή: Tuttosport, Gazzetta dello Sport

Δεν υπάρχουν σχόλια: