Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2008

Chiellini: θα επανέλθουμε!

Μια θετική σκέψη στη Juventus αφιέρωσε από τη Σόφια, μετά το ματς της Squadra Azzurra με τη Βουλγαρία, ο Giorgio Chiellini που, στο πλευρό του αντιπάλου του με τη Real σε δέκα μέρες, Fabio Cannavaro, κέρδισε το εγκώμιο του Marcello Lippi: "στην άμυνα έχουμε ένα σπουδαίο νέο", είπε ο ομοσπονδιακός τεχνικός...
"Είμαι ο μόνος από τη Juve εδώ με την Ιταλία. Μίλησα με τους συμπαίκτες μου που έμειναν να προπονούνται. Περνάμε μια στιγμή κάπως, αλλά έχω εμπιστοσύνη: η Juve θα επανέλθει", είπε στη Rai και αναφερόμενος στα προβλήματα τραυματισμού που είχε, ανακοίνωσε ότι τα ξεπέρασε: "είμαι καλά και είμαι ικανοποιημένος από την απόδοσή μου. Η πρόοδός μου; Πρέπει να τους ευχαριστήσω όλους αλλά δεν νιώθω να έχω φτάσει κάπου. Σε διεθνές επίπεδο μπορώ να δώσω πολλά και να βελτιώθω και άλλο". Επιτέλους, ένα καλό νέο (γιατί στο τέλος θα παίζαμε εμείς στην άμυνα με τη Napoli)!

Δεν υπάρχουν σχόλια: