Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Μια φωτογραφική ιστορία πίσω από το δεύτερο αστέρι: "γκολ με το μάτι στο φακό μου"

Μαρτυρία του Salvatore Giglio, ιστορικού φωτογράφου της Juventus, για τον Liam Brady και το γκολ του δεύτερου αστεριού, στο Orgogliobianconero.net
"Το ΓΚΟΛ. 16 Μαϊου 1982, τελευταία αγωνιστική του πρωταθλήματος Catanzaro-Juventus. O Liam Brady σημειώνει το γκολ της νίκης και η Juventus γίνεται πρωταθλήτρια Ιταλίας σε βάρος της -ειρωνεία της τύχης με το όνομά μου- ομάδας του Giglio, τη Fiorentina. Το γκολ απέτρεψε το πιθανό μπαράζ που είχε προβλεφθεί για τις 22 Μαϊου, ημέρα κατά την οποία ήταν προγραμματισμένος ο γάμος μου. Αν είχαμε πάει σε μπαράζ θα ήταν ένα δράμα: ή θα πήγαινα στο γήπεδο ή στην εκκλησία. Ο Brady... ήξερε. Μετά το γκολ έτρεξε, πανηγυρίζοντας, προς τη μεριά μου κοιτώντας προς τη μηχανή μου σαν να έλεγε: "σου έσωσα το γάμο"...
Η ΦΑΝΕΛΑ. Στο τέλος του ματς, μετά τους πανηγυρισμούς, ο Brady και εγώ μείναμε μόνοι στο γήπεδο και, ενώ επιστρέφαμε στη φισούνα προς τα αποδυτήρια, ο Liam σταματά απότομα, γυρνάει προς τη μεριά μου, βγάζει τη φανέλα του και λέει: "αυτή είναι για σένα". Έμεινα κοκαλωμένος. Ήλπιζα αλλά δεν τολμούσα να του τη ζητήσω, και επειδή ήταν το τελευταίο του παιχνίδι με τη Juventus. 15 χρόνια μετά, στα εκατοντάχρονα της Juve, συναντώντας τον στα αποδυτήρια, του την επέστρεψα. "Δώστη στο γιό σου γιατί είναι σωστό να την έχει αυτός" και στον Brady ήρθαν δάκρυα στα μάτια".

Πηγή: orgogliobianconero.net

Δεν υπάρχουν σχόλια: