Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2011

Ένας εταίρος από το Κατάρ;

Η παρουσία του γιού του Εμίρη του Κατάρ στο Juventus-Parma (και η συνάντηση με Agnelli) αναζωπυρώνει σενάρια που ξεκινούν από την εμπορική συνεργασία και φτάνουν στην εξαγορά του 7,5 % της λιβυκής Lafico. Και στο βάθος συνεργασία Juve-Ferrari;
Στις θέσεις V.i.p. του νέου σταδίου για το Juventus-Parma, υπήρχε και ένα πρόσωπο που και μόνο με την παρουσία του προκαλεί συζητήσεις για το οικονομικό μέλλον γύρω από το σύλλογο: ο γιος του Εμίρη του Κατάρ, Saud Bin Mohammed A. Al-Thani μαζί με το μικρό του γιο, θαυμαστή του Del Piero όπως ο μπαμπάς θεωρείται θαυμαστής της Juve.
O Saud Bin Mohammed A. Al-Thani, που συναντήθηκε με τον Andrea Agnelli, είναι ένα από τα βασικά στελέχη της Οργανωτικής Επιτροπής του Μουντιάλ 2022 στο Κατάρ και φέρεται να εντυπωσιάστηκε από το νέο γήπεδο και την οργάνωση της Juve με αποτέλεσμα ήδη να εμφανίζονται σενάρια, στη Gazzetta dello Sport, για εμπορική οικονομική συνεργασία με τη Juve. Μάλιστα ο Massimo Pavan, υποδιευθυντής του Tuttojuve.com, υποστηρίζει πως οι σεϊχηδες ενδεχομένως να πάρουν το ποσοστό (7,5 %) της λιβυκής Lafico και έτσι να μπουν στο μετοχικό κεφάλαιο της Juventus.
Επιπλέον, ο Pavan συνδέει τις προοπτικές οικονομικής συνεργασίας με την ανάληψη της θέσης του Commercial and Marketing Director της Juve από τον Francesco Calvo, που προέρχεται από το χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού: ως Manager Marlboro Event Marketing συνεργάστηκε με Ferrari, Ducati αλλά και με F1 και MotoGP. Αυτό που υποστηρίζει ο Pavan -και αποτελεί παλιά πρόταση του Cazzolino του Ju29ro είναι η συνεργασία Ferrari-Juventus (αμφότερες ανήκουν στους Agnelli) για τη δημιουργία ενός κολοσσού που -και εδώ ξαναμπαίνει το Κατάρ- θα ενδιέφερε τους σεϊχηδες οι οποίοι φιλοξενούν τη Φόρμουλα και έχουν και ένα θεματικό πάρκο της Ferrari...
Υπενθυμίζω πως ο Cazzolino, σε εκείνη την παρέμβασή του στις αρχές του χρόνου (αναλυτικά εδώ), πρότεινε τη "συγχώνευση της Juventus με τη Ferrari φέρνοντας έτσι στο Χρηματιστήριο μια πραγματική αθλητική entertainment company" και επισημαίνω επίσης ότι ο Calvo, κατά την παρουσίαση του νέου σταδίου, πριν από 8 μέρες, δήλωνε πως "στόχος της Juventus είναι να γίνει μια πραγματική media company που θα ξέρει να προσφέρει όχι μόνο ποδόσφαιρο αλλά και διασκέδαση"... Κάτι κινείται; Ίσως φανεί κάτι στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου αυτή την Παρασκευή όπου είναι προγραμματισμένο να συζητηθεί η διαδικασία για την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου...
(Update) Ξαναδιαβάζοντας το post συνειδητοποίησα πως θα ήταν καλό να σας παραπέμψω σε μια παλιά συνέντευξη του Giraudo, στη Repubblica, λίγο πριν ξεσπάσει η calciopoli/farsopoli όπου ο τότε διευθύνων σύμβουλος μιλά για ανάλογα πράγματα. Έχει δημoοσιευτεί στη Bandiera Bianconera, το παλαιότερο fanzine του Gruppo Greco και αναδημοσιεύεται στο blog του, εδώ.
Πηγή: Tuttojuve.com

6 σχόλια:

Παναγιώτης είπε...

Άκρως ενδιαφέρον και αισιόδοξο το όλο story. Μακάρι να προχωρήσουν οι συζητήσεις και να έχουμε μία extra ώθηση για την φετινή χρονιά μα κυρίως για το μέλλον.

Un Gobbo ad Atene είπε...

Υπόθεση του μέλλοντος, κυρίως, παναγιώτη. Μακάρι...

yotaras είπε...

H Ferrari δεν τα παει καλα στο τουρνουα αλλα και απο αποψης χρηματων απ΄οτι εχω ακουσει...

Un Gobbo ad Atene είπε...

H αξία του brand name δεν πέφτει, όμως -κάθε άλλο. Και σε αυτό υπολογίζεις.

Ανώνυμος είπε...

καλο ακουγεται...

John.The.Terrible

Vero Juventino είπε...

..Apo perusi akougetai auto to senario JUVE-FERRARI..