Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Marchisio: θέλω να μείνω για πάντα στη Juve

"Έκανα λάθος το καλοκαίρι", δηλώνει και ξεκαθαρίζει ότι δεν βιάζεται πια και θα συζητήσει για την ανανέωση του συμβολαίου του το καλοκαίρι, ενδεχομένως χωρίς ατζέντη αφού απομάκρυνε τον δικό του
Έχουν περάσει κάποιοι μήνες από την εποχή που ο Marchisio έκανε απανωτά φάουλ, μια βγαίνοντας στο facebook να κλαφτεί για την ανανέωση του συμβολαίου του (ακι την αύξηση του μισθού του) και την άλλη κάνοντας αψυχολόγητες εκτιμήσεις για το ρόλο της calciopoli στην ανάδειξη των νέων... Όπως πέρασε καιρός και από τη μεταγραφολογία γύρω από το όνομά του που συντηρούσε τεχνηέντως ο ατζέντης του... Εδώ και καιρό ο Marchisio ηρέμησε, παίζει καλά και ορκίζεται και πάλι αιώνια πίστη στη Vecchia Signora όπου μεγάλωσε από παιδί. Τι μεσολάβησε; Η απόλυση του ατζέντη του...
"Είμαι ικανοποιημένος που είμαι δεμένος με αυτό το σύλλογο για τόσα χρόνια και δεν βιαζομαι για την ανανέωση. Έγινε πολύς λόγος αυτό το καλοκαίρι και ήταν ένα δικό μου λάθος, τώρα αναμένω ήρεμα να συζητήσουμε στο τέλος της σεζόν, έχοντας συναίσθηση ότι η Juve πιστεύει σε μένα και εγώ θέλω να μείνω για πάντα στη Juve", δήλωσε σε συνέντευξή του στην Corriere dello Sport. Και όταν ο δημοσιογράφος τον ρώτησε αν πραγματικά θα συζητήσει με το σύλλογο χωρίς ατζέντη απάντησε ότι δεν ξέρει αν θα επιλέξει έναν καινούργιο, "μακάρι θα με συμβουλεύει ο πατέρας μου, η οικογένειά μου, Βέβαια, δεν θα κινηθώ μόνος μου: πιστεύω ότι ένας ποδοσφαιριστής πρέπει απλώς να κάνει... τον ποδοσφαιριστή και ότι άλλοι, κοντινοί του, μάνατζερ ή άνθρωποι της οικογένειας πρέπει να ασχολούνται με ό,τι τον αφορά"...
Βλέποντας με πίκρα ότι οι 4 βαθμοί που χάθηκαν, όπως τονίζει, στις δυο ισοπαλίες, με τη Brescia την Τετάρτη και με τη Bologna πριν δυο βδομάδες στέρησαν την κουρφή από την ομάδα, ο Marchisio εγκωμιάζει στην ίδια συνέντευξη τους συμπαίκτες του στη μεσαία γραμμή και ειδικά τον Aquilani και εκτιμά ότι αν βελτιωθεί, σταθεροποιηθεί η ψυχολογία της ομάδας, θα είναι μια Juve "για scudetto".

Πηγή: Corriere dello Sport

Δεν υπάρχουν σχόλια: