Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Ποδοσφαιριστές Serie A: απεργία μετά τις 30/11

Διακοπή στις συνομιλίες της Ομοσπονδίας των ποδοσφαιστών (Aic) με τη Lega και προαναγγελία απεργίας κατά τη διάρκειας μιας αγωνιστικής που θα ανακοινωθεί μετά τις 30 Νοεμβρίου. Αυτό κάνει γνωστό η Ομοσπονδία των ποδοσφαιριστών επισημαίνονατς ότι λαμβάνουν υποψη την άρνηση της Lega να δεχθεί την πρόταση του προέδρου της Ιταλικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας (Figc), Giancarlo Abete να περιοριστούν σε 6 τα σημεία διαπραγμάτευσης εξαιρόντας αυτά που περισσότερο ενοχλούν τους παίχτες.

Πηγή: assocalciatori.it

2 σχόλια:

Παναγιώτης είπε...

Πωωωω... Λάθος χρονιά διάλεξα να κάνω εκδρομή στους γείτονες για να δω την Juve από κοντά με φαίνεται, να πάρει η ευχή! Gobbo όταν μάθεις τι θα γίνει σφύρα το γιατί καίγομαιαιαιαια!!! Για 6 Ιανουαρίου έχω κλείσει εγώ και αναμένω...

Un Gobbo ad Atene είπε...

Το έχω υπόψη μου Παναγιώτη, το έχω υπόψη μου!