Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2008

Trezeguet: θα επιστρέψω ως Trezegol στο πρώτο ματς των "16" του Champions League

Ο David Trezeguet επιστρέφει και βάζει στόχο να ξαναγίνει ο Trezegol της Juve στους "16" του Champions League. Ο David επέστρεψε στις προπονήσεις την Τετάρτη και με μια συνέντευξη στο "Tf1" τόνισε πόσο σημαντικό ήταν για την ψυχολογία του να ξαναπατήσει το χορτάρι του προπονητικού κέντρου της ομάδας στο Vinovo: "δυο μήνες μετά νιώθω καλά, πέρα από κάθε προσδοκία. Το να ξαναβρώ τους συμπαίκτες μου, μου έκανε καλό, στο ηθικό, τόσο σε μένα όσο και στην ομάδα. Ναι, επιτέλους, τα δύσκολα τα άφησα πίσω μου", είπε και προσδιόρισε με σαφήνεια το στόχο του όσον αφορά στην επιστροφή του: "είμαι ικανοποιημένος που η Juve προκρίθηκε στους "16" του Cham­pions League. Είναι η πιο όμορφη διοργάνωση για να παίζεις. Ο στόχος που έβαλα στο κεφάλι είναι να επιστρέψω για εκείνο το ματς, να είμαι έτοιμος και στη διάθεση της ομάδας σε εκείνη την ευκαιρία"! Σε περιμένουμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: