Πέμπτη 14 Μαΐου 2009

Buffon: μένω στη Juventus!

Με τον πιο επίσημο τρόπο, όπως τόνισε ο ίδιος, ανακοίνωσε μέσω της ιστοσελίδας του (http://www.gianluigibuffon.com/index.html) ο Buffon ότι θα μείνει στη Juventus, είδηση που είχε δώσει από την Κυριακή μετά το 1-1 στο "San Siro". Η επανάληψή της δείχνει ότι ο Νο1, σε μια κρίσιμη στιγμή αποφάσισε να ρίξει το βάρος του υπέρ της ιδιοκτησίας και της διοίκησης της Juve.

Πήρα τις απαντήσεις από Blanc, Elkann

"Φαντάζομαι ότι θα το ακούσατε στην tv και θα το διαβάσατε στις εφημερίδες τις προηγούμενες μέρες. Τώρα το επιβεβαιώνω με τον πιο επίσημο τρόπο: δεν θα φύγω από το Τορίνο του χρόνου και θα συνεχίσω να είμαι ο τερματοφύλακας της Juventus! Τις προηγούμενες μέρες είχα δυο συζητήσεις αποσαφήνισης με τον John Elkann και τον Jean-Claude Blanc και αμφότεροι μου έδωσαν τις απαντήσεις που με ενδιέφερε να γνωρίζω όσον αφορά στο μέλλον αυτού του συλλόγου και αυτής της ομάδας. Ο φόβος μου δεν ήταν μήπως τυχόν δεν κερδίσουμε του χρόνου αλλά το να μην μπορέσουμε να το κάνουμε τις επόμενες τρεις-τέσσερις σεζόν. Η θέληση όλων, όχι μόνον η δική μου, είναι να μπορέσουμε να έχουμε ένα ανταγωνιστικό γκρουπ που να είναι σε θέση να παλέψει με όλους. Απ' αυτή την άποψη με καθησύχασαν και τώρα είμαι πολύ πιο ήρεμος. Τώρα δεν απομένει παρά να κλείσουμε κατά τον καλύτερο τρόπο αυτή τη σεζόν. Στο Μιλάνο είδαμε σημάδια καθαρής βελτίωσης σε σχέση με τα προηγούμενα παιχνίδια και η αίσθηση είναι ότι επανήλθαμε στο επίπεδό μας. Πρέπει μόνο να επιβεβαιωθούμε στα επόμενα τρία παιχνίδια που απομένουν ως το τέλος, ξεκινώντας απ' αυτό της Κυριακής κατά της Atalanta".

Πηγή: gianluigibuffon.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: