Κυριακή 10 Μαΐου 2009

Τρίτη, η κρισιμότερη μέρα. Έμμεση αποδοχή υποψηφιότητας για την προεδρία από τον Lapo, ερωτηματικά για Diego...

Η Τρίτη είναι η σημαντικότερη μέρα των τελευταίων ετών για τη Juventus: συνεδριάζει το Διοικητικό Συμβούλιο για να επισφραγίσει τη μεταγραφή του Die­go, να ορίσει τον προϋπολογισμό για τις υπόλοιπες μεταγραφές και να εξετάσει τις υποψηφιότητες για τη θέση του προπονητή... Και όλα αυτά αφού θα έχει διεξαχθεί το ματς με τη Milan και όλοι θα ξέρουμε σε ποιά βαθμολογική θέση (και σε ποιά κατάσταση) θα είναι η Juventus.

Στη Bayern λένε ότι ο Diego θέλει μόνον αυτούς...

Στο μεταξύ, κάποιες φωνές από τη Γερμανία δημιουργούν ανησυχίες καθώς κανείς δεν έχει πει ότι ολοκληρώθηκε η μεταγραφή του Diego... Ο γενικός διευθυντής της Bayern Uli Hoeness είπε στην "Equipe" ότι "γνωρίζει πως ο Diego θέλει μόνο τη Βαυαρία και κανένα άλλο μέρος. Αν δεν καταφέρουμε να φτάσουμε σε αυτόν, θα στοχέυοσυμε στον Alexander Hleb της Barcelona"... Τελευταία προσπάθεια της Bayern ή κάτι παίζεται;...

Υπεράσπιση Ranieri από τον Spalletti,
ο Secco παρακολούθησε τη Genoa,
αμηχανία Gasperini που σημειώνει πως
τώρα δεν υπάρχει τίποτα...

(Update) Οι συνεντεύξεις μετά τα ματς της 35ης αγωνιστικής έδωσαν την ευκαιρία σε αρκετούς να στείλουν μηνύματα: ο Gasperini (που είδε τον αθλητικό διευθυντή της Juventus Alessio Secco στο γήπεδο να παρακολουθεί αυτόν και την προσεχή αντίπαλο της Juve, Atalanta) πρώτα αστειεύτηκε ("αν ήρθε να δει εμένα, εγώ δεν έπαιζα") και μετά κράτησε κλειστά τα χαρτιά του αφήνοντας όμως ανοιχτό και κάθε ενδεχόμενο: "αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα επίσημο ή άλλο. Ο καθένας σκέφτεται το πρωτάθλημά του και μετά θα δούμε"...
Ο Spalletti, από την πλευρά του, υπερασπίστηκε τον Ranieri χαρακτηρίζοντας άδικες τις κριτικές που δέχεται για όσα έκανε η Juve, αναρωτήθηκε τι θα έπρεπε να πουν για τη δική του σεζόν με τη Roma και θύμισε ότι ο Wegner δεν αμφισβητείται παρ' ότι η Arsenal δεν κερδίζει... Όσον αφορά στο μέλλον, επανέλαβε ότι θα μιλήσει στο τέλος της σεζόν με την ιδιοκτησία...
(Update 2) Ο Conte, φιλοξενούμενος το βράδυ στη "Domenica Sportiva" (Rai) κράτησε κλειστά τα χαρτιά του: "έχουμε καιρό για αποφάσεις", είπε χαμογελώντας όταν ρωτήθηκε αν θα μείνει στη Bari την οποία μόλις ανέβασε στη Serie A...

Lapo Elkann: εγώ πρόεδρος; Θα νιώσω
μεγάλη τιμή αλλά δεν αποφασίζω εγώ...

Τέλος, να επισημανθεί ότι ο μικρός εγγονός του Agnelli, Lapo Elkann, μπαίνοντας στο San Siro απάντησε σε όσους τον βλέπουν μελλοντικό πρόεδρο της ομάδας: "αγαπώ τη Juve, νιώθω τη Juve μέσα μου, νιώθω μέρος του λαού bianconero. Αν συμβεί να γίνω πρόεδρος, θα νιώσω τιμή. Αλλά δεν είναι δική μου δουλειά να το πω, δεν είναι δική μου δουλειά να βάλω υποψηφιότητα, εξαρτάται από τους μετόχους και από τους φιλάθλους. Εγώ είμαι φίλαθλος και μέτοχος αλλά ένας από τους πολλούς. Τις αποφάσεις σε υποθέσεις σαν αυτή της προεδρίας, τις παίρνουν οι διοικούντες και οι μέτοχοι και εγώ είμαι απλά ένας από αυτούς"...

Πηγές: Goal.com/it, Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: