Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Δίπλα στον Agnelli o Nedved, ονειρεύεται να κερδίσει το Champions League με τη Juve

Είπα "όχι" στο Mourinho. To scudetto 2006 το κερδίσαμε επάξια στο γήπεδο, υπάρχουν καθαρές υποκλοπές τώρα.
Προαναγγελία επιστροφής στο πλευρό του (φίλου του) Andrea Agnelli από τον Pavel Nedved: "θα μου άρεσε να δώσω ένα χέρι (βοήθειας) στη Juventus αλλά χωρίς την ανάγκη ενός ορισμού. Αν ο πρόεδρος έχει την ανάγκη να συζητήσει μαζί μου, θα έχει την πλήρη διαθεσιμότητά μου", είπε σε συνέντευξή του στο "Giornale" όπου αποκάλυψε πως το όνειρτό του είναι να πάει με την Εθνική του στη Βραζιλία και "να κερδίσει το Champions League με τη Juventus, αν και όχι πια ως παίχτης".
"Team manager;" "Πρέπει αν δούμε τι θέλουν από μένα, θα ήταν τιμή να εκπροσωπήσω το σύλλογο στις διεθνείς σχέσεις, η Τσέχικη Ομοσπονδία μου το ζήτησε", είπε ο Pavel που αναφέρθηκε και στο scudetto 2006: "ιδρώσαμε γι' αυτό και το κερδίσαμε επάξια στο γήπεδο. Όσον αφορά τον Materazzi και τις φανέλες του, δεν σχολιάζω: είμαι διαφορετικός από αυτόν, θα πρέπει να κοιτάξουν τη συνείδησή τους, υπάρχουν καθαρές υποκλοπές τώρα", πρόσθεσε. Και στη συνέχεια αναφέρθηκε στην πρόταση που του είχε κάνει ο Mourinho: "θα μπορούσα να είμαι και εγώ στη Μαδρίτη με την Inter, αν και ως juventino το να τους βλέπω να κερδίζουν είναι ένα χτύπημα στην καρδιά. Ξανασκεφτόμουν το τηλεφώνημα του Mourinho: έλα σε μας, θα κερδίσουμε το Champions League. Είχε δίκαιο: είπα όχι χωρίς δισταγμό αλλά ο Mou, μου αρέσει. Αν και κάποιες φορές ο ευθύς τρόπος του να μιλά δεν ταιριάζει στο δικό μου, εγώ δουλεύω σιωπηλά".

Φέτος ένιωσα θυμό, πίκρα, απογοήτευση,

μελαγχολία, δεν υπήρχε κόσμος να οδηγήσει το σύλλογο


Στην ίδια συνέντευξη, ο Pavel λέει ότι "ο Chellini έχει τα χαρακτηριστικά του ηγέτη" και αφήνει αιχμές κατά της προηγούμενης διοίκησης για την καταστροφική χρονιά: "δεν πήγα στο γήπεδο φέτος για να μην υποφέρω: οι προσβολές προς τους πρώην συμπαίκτες μου, μια κακή ατμόσφαιρα και μαι υπερβολική ένταση: στο Τορίνο οι φίλαθλοι δεν ένιωσαν την διοίκηση ενός συλλόγου όπου δεν υπήρχε ανταγωνιστικότητα. Ένιωσα θυμό, πίκρα, απογοήτευση, μελαγχολία. Το ξεκίνημα ήταν καλά, μετά δεν είναι σαφές τι συνέβη, λυπήθηκα να βλέπω μια Juve χωρίς έμπειρο κόσμο να την οδηγεί"...

Πηγή: il giornale.it

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΑ ΝΙΩΘΑΜΕ ΦΕΤΟΣ...
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΜΑΣ...

magica juve είπε...

α ρε nedved..καλα τα λες..γυρνα στην αγαπημενη σου ομαδα και μαζι με εσενα να γυρισουν και ολοι οσοι αγαπανε τον συλλογο και ειναι ΑΞΙΟΙ και οχι πατσαβουριδες οπως ολοι οσοι ειχαμε 4 χρονια τωρα..και σιγα σιγα θα ερθουν και τα cl και ολα...

Ανώνυμος είπε...

3 μηνες προετοιμασια και συμβολαιο ως τα 45 του!απο το να βλεπω ντετσελιε και παλομπο ας βλεπω τον παικταρα μεσα και ας περναει κλιμακτιριο!
δημητρης θες

Un Gobbo ad Atene είπε...

Κλιμακτήριο; Ούτε γραμμάριο δεν έχει πάρει από περυσι, τρέχει 2-3 ώρες κάθε μέρα, γυμνάζεται, έτοιμος είναι, Δημήτρη!

Ανώνυμος είπε...

το ανησυχητικο για την γιουβε φιλε μου gobbo ειναι οτι ενας 39χρονος με 12 μηνες αποχη εχει ανετα θεση τουλαχιστον στην 18αδα τουλαχιστον!
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΑΒΕΛ ΝΕΝΤΒΕΝΤ!!!!!
δημητρης θες

Un Gobbo ad Atene είπε...

Καταλαβαίνω τι λες -μένει να δούμε τι ομάδα θα δημιουργηθεί. Ο Pavel, πάντως, δεν είναι ένας κοινός 39χρονος!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνα με τα σημερινα αρθρα σου γκομπο θα δημιουργηθει μια ομαδα αρκετα ταλαντουχων τους οποιους θα κανουνε "αντρες" οι δυο γιγαντες στο γηπεδο και ο παβελ απο εξω!
δημητρης θες

Un Gobbo ad Atene είπε...

O Del Neri δουλεύει χτίζοντας σύνολα -μένει να δούμε αν θα το καταφέρει. Έτσι κι αλλιώς, 7-8 σούπερ παίχτες επιπέδου πολύ μεγάλης ομάδας δεν μπορείς να πάρεις, οπότε...