Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Πρωτοβουλία του Del Piero για την Ιαπωνία: "η αλληλεγγύη μπορεί να φορεθεί, εγώ έβαλα ήδη το μλουζάκι, κάντε το και εσείς"

Η σχέση του Alessandro Del Piero με την Ιαπωνία είναι ισχυρότατη από τότε που ο Ale οδήγησε τη Juventus στην κορυφή του κόσμου. Ακολούθησε μια τουρνέ με την ομάδα και ένα Μουντιάλ με την Ιταλία (που σφάχτηκε από τη διαιτησία). Όλοι σταθμοί που τον έκαναν έναν από τους πιο αγαπητούς παίχτες στον κόσμο.
Αυτή την αγάπη ο capitano θέλει να την ξεπληρώσει με μια πρωτοβουλία αγάπης για να δοθεί βοήθεια προς τον δοκιμαζόμενο γιαπωνέζικο λαό, έναν λαό "καταπληκτικό που με περηφάνεια και αξιοπρέπεια και ατελείωτη αφοσίωση ήδη ξανασηκώνεται", όπως είπε παρουσιάζοντας στο Golden Palace του Τορίνο, μαζί με τον πρόξενο της Ιαπωνίας, Shigemi Jomori, το site που δημιούργησε για αυτό τον σκοπό: το ale10friendsforjapan.org μέσω του οποίου θα πωλούνται έναντι 15 € (συν έξοδα αποστολής) τα μπλουζάκια που γράφουν "φίλοι" με γιαπωνέζικα ιδεογράμματα πάνω στα χρώματα της Ιταλίας και με φόντο τη σημαία της Ιαπωνίας, όπως φαίνεται στη φωτογραφία εδώ πιο πάνω.
Την πρωτοβουλία του Del Piero στηρίζει και η Aic, το συνδικαλιστικό όργανο των ποδοσφαιριστών. Μάλιστα ο δικηγόρος Grosso, αντιπρόεδρος της Aic που ήταν δίπλα στον Alex, σημείωσε ότι οι ποδοσφαιριστές θα συνυπογράψουν την πρωτοβουλία.

Τα έσοδα θα διατεθούν στον ιαπωνικό Ερυθρό Σταυρό για την ενίσχυση του δοκιμαζόμενου από το σεισμό, το τσουνάμι και τη ραδιενέργεια γιαπωνέζικο λαό: "11.232 νεκροί, 16.361 αγνοούμενοι, 2.778 τραυματίες. Σχεδόν 19.000 σπίτια πλήρως κατεστραμμένα. Μέχρι σήμερα 175.000 άτομα φιλοξενούνται σε κέντρα υποδοχής. Πιστεύω ότι το να κινηθούμε για να τους βοηθήσουμε είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε και εμείς από εδώ", είπε επισημαίνοντας πως "χάρη στο πρότζεκτ “Ale10friendsforJapan” η αλληλεγγύη μπορεί να φορεθεί. Εγώ έβαλα ήδη το μπλουζάκι. Κάντε το και εσείς".
Θλιμμένος που δεν θα μπορέσει να παίξει κόντρα στη Roma, o capitano δήλωσε ότι θα ήθελε "να φορέσει το μπλουζάκι ήδη στη Ρώμη, αν και ο κανονισμός δεν θα μου επέτρεπε να το δείξω. Θα ήταν η καλύτερη ευκαιρία για να ξεκινήσει το πρότζεκτ. Θα αναζητήσω κάποιον πρεσβευτή. Αν θα καλέσω τον Totti; Ελπίζω ο Francesco και ο κόσμος της Ρώμης να μπορέσουν να εμπλακούν, αλλά πρέπει να είναι κάτι αυθόρμητο. Το μπλουζάκι ελπίζω να μπορέσω να το φορέσω ήδη από το επόμενο παιχνίδι", πρόσθεσε εκδηλώνοντας την ελπίδα να είναι έτοιμος πριν περάσει το 15νηθήμερο που πρόβλεψαν οι γιατροί...
Ο Del Piero δεν απέρριψε την ιδέα η πρωτοβουλία να συμπεριλάβει ακόμα και ένα φιλικό Ιταλίας-Ιαπωνίας: "ξεκινήσαμε αυθόρμητα την πρωτοβουλία που μας άνοιξε ένα κόσμο από ιδέες, αυτή θα μπορούσε να είναι μία, είναι ένα πρότζεκτ τόσο όμορφο που μπορεί αν ε΄χει χίλιες πλευρές, η αναγκαιότητα είναι να μαζευτούν χρήματα".

Περήφανος που είμαι στη Juve,

θέλω να παίξω και του χρόνου,

για μετά δεν αποκλείω τίποτε...


Η κουβέντα του capitano δεν μπορούσε να μην περάσει και σε αμιγώς ποδοσφαιρικά θέματα, με πρώτο αυτό του τραυματισμού του: "είμαι καλά, είναι κάτι μικρό. Στην αρχή η αίσθηση ήταν χειρότερη, μετά περπατώντας η αίσθηση βελτιώθηκε αμέσως. Ευτυχώς η νεότητά μου επέτρεψε να είναι απλώς μια κοπωσούλα"...
Ρωτήθηκε, ακόμα, αν θα έβλεπε το μέλλον του στην Ιαπωνία. "Ποιος ξέρει, όλα μπορούν να συμβούν στη ζωή, δεν έκλεισα ποτέ τις πόρτες που ανοίγουν μποροστά μου, όχι μόνο σε σχέση με το γιαπωνέζικο ποδόσφαιρο", απάντησε ευγενικά για να προσθέσει: "νιώθω ενέργεια και περηφάνεια να είμαι στο Τορίνο και με τη Juve και η θέλησή μου είναι να βρίσκομαι εδώ και του χρόνου, έπειτα υπάρχει μια στιγμή στη ζωή που σκέφτεσαι πολύ το παραπέρα αλλά σκέφτεσαι και το πολύ κοντινό, εγώ σκέφτομαι το επόμενο πρωτάθλημα, μετά θα δούμε η μοίρα τι θα μου επιφυλάξει και ποια θα είναι η ομάδα μου, χωρίς εξαίρεση καμία και χωρίς καμιά ιδιαίτερη υπόσχεση".
Εύχομαι ο Buffon να μείνει στη Juve
ακόμα περισσότερο και από μένα...


Ο Del Piero ρωτήθηκε και για τον Buffon και τις φήμες (που ο Νο 1 δεν κλίνει, λέγοντας ότι θα ήθελε να κλίσει την καριέρα του στη Juve) για μεταγραφή του στη Roma, εφόσον πουληθεί: "ο Gigi είναι πρωταθλητικότατος, μοιραστήκαμε στιγμές πάρα πολύ όμορφες, είναι κάποιος που ξέρω τόσο καιρό, είμαι υπερευτυχισμένος που είναι ο τερματοφύλακας της Juve, εύχομαι να είναι το μακρύτερο δυνατό διάστημα, ακόμα και περισσότερο από μένα".
Εμπιστεύομαι τους συμπαίκτες μου με τη Roma

Όσον αφορά το κυριακάτικο ματς με τη Roma, o Del Piero τόνισε: "έχω εμπιστοσύνη στους συμπαίκτες μου, εμπιστεύομαι ότι θα επαναλάβουν τις εμφανίσεις των τελευταίων ματς. Θα πάνε στη Ρώμη για να δώσουν το μάξιμουμ των δυνατοτήτων τους, γνωρίζοντας πως με αφοσίωση, αποφασιστικότητα και διαύγεια θα μπορέσουν να παίξουν την τύχη τους. Σε αυτές τις δυο βδομάδες η ομάδα δούλεψε πολύ και καλά, τώρα είναι η ώρα να θερίσουν", είπε ενω όταν ρωτήθηκε για το ντέρμπυ του Μιλάνο, αστειεύτηκε: "θα το δω αν καταφέρω να βάλω νωρίς για ύπνο τα παιδιά. Πέρα απ' τα αστεία, θα παρακολουθήσω το παιχνίδι που σίγουρα θα είναι ενδιαφέρον και επειδή φτάνει στην πιο σωστή στιγμή για να καθορίσει το πρωτάθλημα. Δεν βλέπω κανένα φαβορί, είναι ένα παιχνίδι για 1Χ2", συμπλήρωσε εκφράζοντας μια άποψη ανάλογη με του Moggi.

Πηγές: allessandrodelpiero.com, juventus.com, Tuttosport

Δεν υπάρχουν σχόλια: