Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Del Piero: 178 γκολ στην Α, όπως ο Boniperti


Σαν έτοιμος από καιρό, ο Alessandro Del Piero μας προσφέρει ένα βίντεο-ιστορική αναδρομή στην δική του πορεία παράλληλα με εκείνη του Giampiero Boniperti: από σήμερα μοιράζονται τα 178 γκολ στη Serie A και τώρα πια ο Alex μπορεί να πάει το ρεκόρ πιο πέρα...
"Ο Boniperti είχε πει ότι θα ήταν χαρούμενος όταν θα ισοφάριζα το ρεκόρ μου", θύμιζε ο capitan Del Piero. "Πιστεύω ότι η χαρά του είναι ειλικρινής. Θα τον πάρω αύριο να μάθω τι σκέφτεται", συμπλήρωσε σήμερα, μετά το Juve-Lecce 4-0, ο Del Piero εκφράζοντας την "περηφάνεια" του που ισοφάρισε άλλο ένα ρεκόρ του θρύλου αλλά αφήνοντας και μια αιχμούλα σε τόσους και τόσους: "είναι η απάντησή μου σε όσους με έδιναν για τελειωμένο"...
Συγχαρητήρια από τον Totti

Μια άλλη σημαία, όπως τον είχε χαρακτηρίσει ο ίδιος ο capitano (εδώ), ο Francesco Totti έσπευσε να συγχαρεί τον Del Piero για το "πολύ όμορφο γκολ του" που "του επέτρεψε να φτάσει τον Giampiero Boniperti στα 178 γκολ με την ασπρόμαυρη φανέλα. Μεγάλε Ale, Πραγματική Σημαία της ομάδας σου, τις θερμότερες ευχές μου για αυτό το νέο τέρμα στο οποίο έφτασες".
Boniperti: είναι θετικό σύμβολο αλλά...
εγώ έπαιζα λιγότερο και έφτασε στα 36 του
ότι εγώ έκανα μέχρι τα 33 μου...

(Update 19/10) "E, αν ήταν να με φτάσει κάποιος, προτιμώ να είναι αυτός". Έτσι απάντησε ο μυθικός Giampiero Boniperti γιατο ρεκόρ του Alex. Και πρόσθεσε: "ήταν και ο μόνος που μπορούσε να το πετύχει. Τον ξέρω καλά, έχει τη Juve στο αίμα του, εγώ τον πήρα και παρακολούθησα με αγάπη όλη του την καριέρα. Γνωρίζω τις μεγάλες αρετές του Alessandro, στο γήπεδο και έξω απ' αυτό: ήταν πάντα ένα καλό παιδί εκτός από μεγάλος πρωταθλητής", είπε και χαρακτήρισε τον Del Piero "θετικό σύμβολο και για την προσκόλλησή του στη φανέλα, σε ένα κόσμο που από σύμβολα έχει όλο και λιγότερα".
Επισημαίνοντας πως το κύριο προσόν του Del Piero είναι η επιμονή, το ότι δεν τα παρατησε ποτέ παρά τους τραυματισμούς ή τις δύσκολες στιγμές, ο Boniperti έδωσε συγχαρητήρια στον Ale που κατάφερε "έξυπνα να διατηρηθεί, να κρατήσει μαι άριστη φυσική κατάσταση. Σήμερα του λέω ευχαριστώ για ένα δεύτερο λόγο: με αυτό το ρεκόρ θύμισε στον κόσμο juventino ότι και εγώ σκόραρα πολύ", είπε και στη συνέχεια 'εδειξε εκείνον τον εγωισμό που τον έκανε θρύλο, σημαία στο γήπεδο ως παίχτη και πίσω από το γραφείο ως τον πρόεδρο που κέρδισε τα πάντα: "ήμουν διαφορετικός απ' αυτόν, πιο δυνατός και πιο "κακός". Επιπλέον, εγώ σταμάτησα στα 33, δεν είχα τα κύπελλα, παίζαμε λιγότερο τότε και τερμάτισα την καριέρα μου ως μεσοεπιθετικός, όχι πια ως καθαρόαιμος επιθετικός. Με έφτασε στα 36 του και έτσι του λέω ένα τελευταίο πράγμα: αγαπητέ Ale, ευχαρίστησε όποιον σου έδωσε ένα σώμα που σου επιτρέπει ακόμα να παίζεις έτσι".

Πηγή: alessandrodelpiero.com, francescototti.com, La Stampa

Δεν υπάρχουν σχόλια: