Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Οριστικό αντίο του Pavel Nedved

Οριστικό "αντίο" του Pavel Nedved στο ποδόσφαιρο. Ο Τσέχος, όπως ανακοίνωσε επίσημα στο (τσέχικο) site του, αποφάσισε "να μην δεχθώ καμιά από τις προσφορές που δέχθηκα τις τελευταίες βρομάδες και να βάλω οριστικά τέλος στην καριέρα μου" (σ.σ. δημοσιεύματα αναφέρουν ότι οι προσφορές είχαν φτάσει από την Al Ahli του Dubai, τη Notts County του Eriksson και την αμερικάνικη Mls). "Τώρα θέλω να αφιερώσω χρόνο στην οικογένειά μου, τη γυναίκα μου και τα παιδιά μου" αναφέρει ο Nedved που την Κυριακή κλίνει τα 37 του: μας έκανε ένα όμορφο δώρο γενεθλίων που θα γίνει ακόμα πλουσιότερο αν και όταν πάρει πίσω το "όχι" του και δεχθεί την προσφορά του Ciro Ferrara να ενταχθεί στο προπονητικό τιμ της Juventus.

Θλίψη Zoff: φανταστικός

(Update, 27/8) "Η συνεισφορά του στον κόσμο του ποδοσφαίρου είναι φανταστική", δήλωσε στο "Goal.com/it" o μεγάλος Dino Zoff που τον Pavel τον προπόνησε στα πρώτα του χρόνια στην Ιταλία: "ήταν πάντα ένα υπόδειγμα για όλους, ήδη από την πρώτη του μέρα στη Lazio και μέχρι την τελευταία του μέρα στη Juventus", είπε ο Zoff και δήλωσε "στεναχωρημένος για την αποχώρηση του Nedved" την οποία απέδωσε στην επιθυμία του Τσέχου να φύγει με το κεφάλι ψηλά.

Πηγές: Tuttosport, pavelnedved.cz, goal.com/it

2 σχόλια:

Stefanos K. είπε...

Καλως ηρθες πισω φιλε μου :) Να εχουμε μια καλη χρονια :)

Un Gobbo ad Atene είπε...

Θα την έχουμε!