Δευτέρα 30 Απριλίου 2012

Conte, capitano μια ζωή

Πληρωμένη απάντηση στο Mediaset
Ο Conte μιλούσε χθες, μετά το παιχνίδι, στο Mediaset (την ίδια ώρα που περίμενε να κάνει δηλώσεις και ο Allegri): "εγώ αυτό που μπορώ να πω είναι να κερδίσει ο καλύτερος και επειδή το πρωτάθλημα, όπως λέω πάντα, αποτελείται από 38 σταθμούς και. στο τέλος πιστεύω πως όποιος θα κερδίσει θα το αξίζει και θα έχει κερδίσει ο καλύτερος".
"Ανεξάρτητα από τα επεισόδια ή από το επεισόδιο που συχνά επικαλούνται", θέλησε να ανταπαντήσει ο παρουσιαστής του καναλιού του Berlusconi αναφερόμενος στην αγαπημένη ατάκα του προπονητή της Milan για το επεισόδιο με το Muntari. Η απάντηση Conte; "Ναι, αλλά κοιτάξτε, εγώ Σας ευχαριστώ, μίλησα για ποδόσφαιρο, εμένα μου αρέσει να μιλάω για ποδόσφαιρο, δεν μου αρέσει να ακούω βλακείες (fesserie)". Capitano μια ζωή!

Πηγή: Ju29ro.com

1 σχόλιο:

Παναγιώτης είπε...

Με μία και μόνο λέξη... BOSS!

Grande Antonio, Forza Juve!